vraagje

A

Anoniem

Guest
Ik heb van mezelf een cyclus van 5 weken. Met de pil is dit 4 weken geworden in ben in oktober gestopt (na 6 maanden) en gewoon mijn menstratie gehad. De cyclus daarna duurde ook gewoon 4 weken. Nu nadat ik 2/3 cyclussen verder ben wordt de cyclus langer tot weer 5 weken kan ik dan gewoon weer van 5 weken uitgaan?

als dat het geval is moest ik niet 1 januari mijn menstruatrie krijgen maar 8 januari, terwijl ik 4 tot 6/7 janauri licht roze en licht tot helderrood bloed heb verloren. Dit zonder krampen (heb ik normaal best erg zelfs met de pil) en zonder stolsels.

ik heb gisteravond (10-01) een test gedaan die was negatief. als ik van de 4 weken uit moet gaan, ben ik hoogswaarschijnlijk niet zwanger en heb ik een heeeeeeeeeel lichte menstruatie gehad.

maar als ik van de 5 weken uit moet gaan ben ik net 3 agen overtijd. Ik weet dat mijn lichaam langzaam hcg aanmaakt. (bij vorige zz (helaas vmk) had ik pas na 2,5 week overtijd positieve test)

en als ik 5 weken aan houd heb ik niet 17 dec. maar 20/21 dec. mijn eisprong gehad. (leek er ook meer op) heb die 2 dagen allebei een klein druppeltje roze bloed verloren verder steken gehad.

kan iemand mij helpen ik zou niet meer weten wat het allemaal is :p

alvast bedankt!

Hmmm klinkt ingewikkeld. Als je volgende week nog niet menstrueert dan zou ik nog eens testen.
Hopelijk met positief resultaat!
Succes!

Je lichaam kan nog aan het ontpillen zijn. Maar het kan ook zijn dat je je oude cyclus terug hebt. Ik testte bij de oudste 8 dagen overtijd pas positief, bij de tweede 4 dagen voor nod. Over een paar dagen nog eens proberen. Hopelijk is ie dan positief.

Terug
Bovenaan