vraagje..

A

Anoniem

Guest
zal me eerst even voorstellen, ben mama v 31 en hebben 3 mooie dochters..
nu heb ik beetje onregelmatige cyclus, altijd al gehad, en heb 4 jaar een mirena gehad, en nadat die eruit was zwanger geworden binnen een maand, wat uitliep op een miskraam, toen meteen weer zwanger van een tweeling..dus ben nu aan het ondervinden hoe mn cyclus is, maar had anderhalve week geleden ineens waterige witte afscheiding ( sorry miss niet zo fris ) duurde 3 dagen,
nooit zo gehad, dus ik op internet gesnuffeld en zou mn eisprong geweest kunnen zijn, wat goed zou kunnen qua dagen na mn menstrustie.
Ik was ook onwijs knuffelig..als het goed is moet ik komend wknd volgens de berekeningen ongesteld worden, maar nu is de vraag of ik zwanger ben of niet..heb wel wat jeukende tepels, van de week hoofdpijn uit het niets, meer plassen en meer trek, maar niet misselijk ofzo.afgelopen wknd wel ff buikpijn gehad of steek onderin mn buik..
herkennen jullie dit??
help me......

Hai Elize,

Ik had op het Nov'12 een stukje aan je geschreven maar ik denk dat je dat nooit hebt gelezen?! Hoe gaat het met je twins? De vorige keer was dus 'loos alarm'?

Liefs

Je kunt voor nod testen. Maar ik zou zelf het weekend nog afwachten.

Hoi Lynn

Wat leuk weer wat v je te horen..sorry nee helemaal niet meer gelezen..kwam ook ff niet meer op de site dacht ik..er was iets..maar heb nog steeds zwangerschapsdementie,echt erg zeg..
Maar gaat super..ze groeien goed,slapen door..lachen veel..maar wel druk en in het begin erg wennen en wel eens moeilijk gehad..en hoe gaat het met jou en je twins?

Was idd loos alarm gelukkig,want zou veelste snel zijn..nu ook nog maar als het zo is dan is het natuurlijk welkom..maar weet het niet nu..

Groetjes elize

Terug
Bovenaan