Vraagje

Hoi meiden,

Ik had gister en vandaag eenmalig een stukje slijm wat een beetje bruinig was met afvegen. Wordt er nu toch wel een beetje zenuwachtig van vooral na mijn mk. Zal blij zijn als het dinsdag is dan heb ik mijn eerste echo :-s

Herkenbaar??

Groetjes Beauty

Heb ik ook gehad hoor.
1x, toen was ik vijf weken, was denk ik innestelingsbloeding.
1x met zeven weken. Met afvegen echt flink bruin, dacht dat het die dag mis zou gaan.
Niets was minder waar. Ben nu 10.3 weken zwanger.

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :)
Ik ben morgen 7 weken dus hetzelfde als bij jou maar echt minimaal gelukkig.

Thanks voor je reactie en fijn weekend!

Bruin is vaak een teken dat het oud bloed is, dus over het algemeen niks om je zorgen om te maken :) Maar blijft schrikken natuurlijk! Als het later nog een keer gebeurt en je twijfelt, altijd gewoon even de verloskundige bellen. Heb je kans dat je een extra echo krijgt, kun je de kleine uk meteen weer zien :)

Hoi...
Ik had met 6 weken helder bloed verlies... mocht gelijk op echo komen en had een sterk kloppend hartje. ... gelukkig. Daar vertelden ze idd dat bruin bloed, vaak oud bloed is, wat meestal niets voor stelt. Maar weet uit ervaring dat de schrik er behoorlijk in zit, aangezien wij "vers" bloed hadden.
Heb toen VK gebeld, en wij mochten gelijk langs komen... daar was ik wel blij om...
Hoop dat de echo goed nieuws geeft.. hou ons op de hoogte..

Terug
Bovenaan