Vraagje

A

Anoniem

Guest
Toen ik voor mijn eerste zwangerschap gestopt was met de pil werd mijn cyclus weer, zoals voor de pil, onregelmatig. Na 6 maanden proberen zwanger te worden besloten we een ovulatietest te gebruiken. Toen bleek dat ik in de week voor mijn menstruatie pas de eisprong kreeg. Al snel bleek dat de ovulatietest zijn werk had gedaan, want in die maand ben ik zwanger geraakt van onze heerlijke zoon!
Nu ben ik sinds 3 weken gestipt met de pil en denk ik te merken aan mijn afscheiding dat ik momenteel vruchtbaar ben. Ik had vanmorgen ook even een korte hevige kramp in mijn onderbuik, wat weleens mijn eisprong zou kunnen zijn. (Voor ik ooit begon aan de pil, kon ik dit ook maandelijks voelen). Zou het inderdaad mijn eisprong zijn geweest of kan de onregelmatigheid zo snel na het stoppen van de pil alweer optreden? Herkent iemand dit?

Ik heb nooit de eisprong gevoeld. En heb daar geen ervaring mee. Wij hebben 2x geluk gehad door gewoon te doen wanneer we wouden.
Succes, hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Onzekerheid zorgt alleen maar voor stress!

Ik herken het wel. Ik was ook de eerste maand na het stoppen gelijk regelmatig en voelde elke keer me eisprong door een hevige kramp waarvan ik gewoon even stil moest blijven staan. Nu wordt onze zoon over 4 weken alweer 1 jaar. Succes en hopelijk is het snel raak

Ik heb het ook nooit gevoeld. Heb ook geen vergelijkingsmateriaal want was gelijk de eerste maand zwanger. Dit keer is het afwachten. We zijn net begonnen met ronde 1

Ik heb het ook nog nooit gevoeld...
Vorige week met de ovulatietest duidelijk aan het ovuleerde maar voelde er niets van...

Succes!

X

Terug
Bovenaan