vraagje

Hoihoi!

ik ben 25 mei uitgerekend, bijnaa dus!
Maar weet iemand mij dan te vertellen wanneer ik ongeveer zwanger ben geworden?
ik ben rond 20 augustus 1x met iemand anders dan mn vriend naar bed geweest.. heel veel spijt van maar we zijn er samen wel uitgekomen. Nu is me vriend erg bang dat mn kindje niet van hem is
Begin september heb ik weer sex gehad met mn vriend & als ik terug reken ben ik toen zwanger geworden maar ben benieuwd wat jullie denken.
Geen negatieve reacties graag!
 
Ehmm dat is toch een simpel rekensommetje... 20 augustus + 38 weken. Dan kom je op 13 mei..... Waarschijnlijk is je eisprong dan eerder geweest. Weet je niet wanneer je laatste menstruatie is geweest? Ik zal me eerder afvragen of je voor 20 augustus met je vriend bent samen geweest.
 
Als 17 augustus je nod was en 2 weken later je eisprong .. Dat is dus eind augustus. Dan kom je op 24 mei uitreken datum.



 
Dus als ik 2 september ongeveer sex heb gehad dus met mn vriend. ben k zwanger van hem? sorry als mn vragen dom lijken maar t maakt me helemaal gek die onzekerheid.
diep van binnen weet ik dat het van mn vriend is. maarja door die ene mis stap ga je toch denkenn.
 
Geen ene vraag is dom ;-)  ik weet het natuurlijk ook niet! Maar volgens de berekening zou ik zeggen dat je vriend de vader is.  Ga je het nog wel checken na de bevalling?

Niet meer vreemd gaan he ;-)
 
Ik hoop het zo!
ja we gaan test doen na de bevalling!
haha nouu echt vreemdgaan was t niet, het ging uit begin augustus hij ging met een ander, dus ik sloeg ook een beetje door, maja gelijk spijt erna gekregen en daarna kwamen we weer samen hihi!
Relaties kunnen zo gedoe zijn haha!
Maar Gelukkig alles uitgepraat, wil zo graag dat hij de papa is. maar dit geeft me toch wel weer een beetje goed gevoel!
Hoop dat die ene x niet zo bestraft word hihi!
 
Terug
Bovenaan