vraagjes Eten

Na allerlei snotneuzen, hoestbuien en 2 tandjes beginnen we nu weer een ritme te krijgen.

Maar nu twijfel ik over het hoe en wat met eten.

7.00 fles 200 ml opvolg
12.00 fruit + boterham en 75ml opvolgmelk
15.30 thee met korstje brood
17.00 bord warm eten + bakje pap
22.00 fles 200 ml opvolg

Nu is mijn vraag hoeveel opvolgmelk ze nog binnen moeten krijgen en hoeveel vocht daarnaast. Ik heb het idee dat het vocht namelijk aan de lage kant is, zeker als ik die laatste fles laat vallen. Dit gaat nu een paar dagen zo en ik weet niet goed waar ik extra drinken er tussen moet proppen, want hij heeft niet eerder honger of dorst (voorlopig dan, altijd als ik hier iets schrijf gooit hij het weer om hahahaha)

En het brood mag dat ook al volkoren zijn? Hij krijgt nu af en toe een stukje en hij vindt dat heerlijk. Denk dat hij dat liever heeft dat zijn gewone bruine boterham.

Het vlees wil ik gaan bakken dat er meer smaak aan komt en hij alvast went aan de smaak. Bak je dit gewoon mee of in zoutloze boter?

Sorry voor alle vragen maar zit even vast.

Qua melkprodukten zit je goed want dat "moet" ongeveer 500cc zijn.
Geef je tussen 7 en 12 geen sap?
Of slaapt tie dan?
Je zou (zo doe ik het hier ivm halen van floortje op school om 11.45) om 11 wat sap.
En dan om 12 - 12.15 boterham met gewone melk
En verder ongeveer hetzelfde als bij jou.

Vlees snij ik hier gewoon af van ons...van kip tot gehaktbal en ik bak in croma.
Ik denk dat je gewoon volkoren kan geven hoor als ie dat lekkerder vind gewoon doen....
Hopelijk kun je er wat mee....

liefs louise

p.s als ie voldoende luiers heeft zou ik me niet druk maken.
En hoe gaat het met je zwangerschap? Voel je al leven?

Ethan eet altijd volkoren..

Ons ritme is(ben nog aan het afbouwen met de bv)

6uur bv(laatste tijd wil hij wel later komen)
9uur fruit
13uur brood en drinkt meestal 100cc fles(hij wil niet tijd meer brood en krijgt dan meer melk)
5 a 6 uur avondeten en bv als toetje
22uur papfles 210cc

@louise de croma doen we hier niet. Ik kan er zelf niet tegen. Maar denk dat ik het gewoon in de bak en braad doe inderdaad. Met de zwangerschap gaat het goed. Behalve die reuma dan. Maar dat zal wel over gaan. En ik had wederom het geluk dat ik wurm al heel vroeg voelde. Ik was nu pas 13 weken. Dus ik geniet heerlijk van dat gefriemel in mijn buik. Volgende week dinsdag krijgen we onze eerste pretecho. Ben dan 17 weken en gaan ze ook kijken wat het wordt.

Werd een beetje onzeker van dat eten weer. Hij wisselt zo hard. 3 weken geleden zat hij ineens weer op 5 flessen met bijvoeding. Nu zit hij eigenlijk wel netjes in het schema van 8 maanden.

Terug
Bovenaan