Vraagjes flesjes en fopspenen

<p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: medium; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1" style="font-size: 16px;">Hi,</span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: medium; line-height: normal; min-height: 19.1px; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"> </p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: medium; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1" style="font-size: 16px;">Ik heb een aantal vraagjes en hopelijk kan iemand er antwoord opgeven. :)</span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: medium; line-height: normal; min-height: 19.1px; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"> </p><ul class="ul1" style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><li class="li1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span class="s1">wanneer kan je het beste de flessen en fopspenen steriliseren? Voor de bevalling of erna ? </span><li class="li1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span class="s1">Nu heb ik zelf dr Brown flessen. Doe je alleen de fles steriliseren of alles wat er bij hoort ? </span><li class="li1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span class="s1">Bewaar je daarna alles in de koelkast als alles gesteriliseerd is ?</span><li class="li1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span class="s1">Hoe vaak steriliseer je de fles en de fopspeen ? Dagelijks of?<br /><br /></span><p>en mochten er nog tips zijn, dan lees ik die graag :) </p>

Hoi

Ik doe alles voor de bevalling eenmalig steriliseren, en dan alle onderdeeltjes. Het hoeft niet meer dagelijks, alleen eenmaal voor gebruik

Ik heb het voor de bevalling een keer gedaan, maar uiteindelijk bleken die flesjes niet bij hem te passen en nieuwe moeten kopen. Ook dr. Brown. 
Die weer gesteriliseerd. Alle onderdeeltjes moet je steriliseren.
Heb je ook de dr brown flessenwarmer? Daar kan je dat mee doen ;) enige nadeel daarvan is dat er maar 1 flesje tegelijk gesteriliseerd kan worden. 
persoonlijk steriliseer ik niet dagelijks. In begin wekelijks, maar nu om de zoveel tijd als ik denk dat het nodig is. Volgens mij is warm water met een sopje ook prima! 

Na gebruik was ik de flesjes af en zet ik het onderste boven op een theedoek om te drogen. Hier gaan ze de koelkast niet in. Vooral vanwege gebrek aan ruimte ?
Vooral doen waar jij je het prettigste bij voelt mama! Als jij het dagelijks wil doen of wel in de koelkast, lekker doen. Of als je denkt nou dat steriliseren hoeft van mij niet dagelijks gewoon wat minder doen ;) 

Niet. De kraamzorg heeft ze voor mij in de sterrilisator gedaan. Nu begin mijn mannetje beetje spruw te krijgen en kreeg t advies dan wel 2 x in de sterrilisator te doen. Na maand of 3 afwisselend alleen nog in vaatwasser

In principe doe de kraamverzorgster dat op het moment dat de baby is geboren dat kan in een pan met water hoef je geen speciale dingen voor te halen zorg wel als je vanaf begin flesvoeding geeft er voor dat je ook een klein flesje hebt de eerste week maak je echt alleen kleine flesjes kraamverzorgster in de stress ze kon de hoeveelheid water niet goed afmeten er zaten te weinig streepjes op

Terug
Bovenaan