Vraagjes over inleiden...

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ik ben vandaag 39 weken en  3 dagen zwanger van een jongetje :)
27 oktober ben ik uitgeteld en  a.s. vrijdag heb ik mijn laatste afspraak bij de gyne...
Als ik dan nog niet bevallen ben gaan ze kijken of mn biebie laag genoeg ligt en de ontsluiting goed genoeg is om me dat weekend in te gaan leiden??

Ik weet wat de mogelijkheden zijn, maar ben benieuwd of je er iets van voelt als ze je vliezen breken ???

Liefs Esther

Hoi Esther,

Ik ben 5 oktober ingeleid en ik kan zeggen dat je weinig voelt van het viezen breken. Het inleiden werd gestart dmv het plaatsen van een schedelelectrode bij mij dochter, zo worden ook gelijk de vliezen gebroken. Het is een raar gevoel omdat je baarmoedermond iets naar voren wordt gehaald, maar niet echt pijnlijk.
Als je meer wilt weten of zo, laat het effe weten.
Succes met alles.

Groetjes Vera

Het voelt niet anders dan een inwendig onderzoek alleen de weeenopwekkers vond ik niet prettig :(

Hoi..

Begin zo met de dag meer nerveus te worden haha..
Het idee dat je ongeveer weet wanneer je kindje komt is zo raar...
De gyne heeft vorige keer ontlsuiting gevoeld en dat was 1 cm en toen was ik 38 weken... hij heeft meteen licht gestript toen dus ben benieuwd voor de vrijdag...
Ik hoop echt dat hij al goed ingedaald is want ik kan snachts niet meer fatsoenlijk slapen van de pijn :S
Dus op hoop van zegen !!

Liefs Esther ( 39w4d)

Terug
Bovenaan