Vraagjes over voeding bij 7 weken

Hallo moeders,

Ik heb een vraagje over flesvoeding. Hoeveel voedingen geven/gaven jullie bij 7 weken? Ik geef mijn meisje 6 voedingen van gemiddeld 135 ml, Nutrilon standaard. Nu lijkt de tijd tussen de voedingen overdag korter te worden, vooral de middagvoedingen. Met moeite weet ik het tot 2,5 of 3 uur te rekken. Ik heb al geprobeerd haar meer te geven, maar dan spuugt ze kleine golfjes of drinkt de fles niet leeg. De laatste twee voedingen drinkt ze heel sloom en meestal haar fles niet helemaal leeg (deze zijn rond 19.00 en 22.00 uur), ik heb het idee omdat ze moe van het huilen en de hazenslaapjes 's middags.  's nachts rond 05.00 uur komt ze weer en is dan weer hongerig, dus geef ik wat meer. Dit gaat wel goed en daarna slaapt ze nog zo'n 3 of 4  uur. Ik baker haar in, daardoor is ze al veel rustiger dan voor die tijd, maar ik heb het idee dat het nog beter zou kunnen. Misschien voeding voor hongerige baby's?? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ze krijgt aan de ene kant wel weer genoeg, anders zou ze 's nachts geen 6 uur kunnen slapen (hoewel ze afgelopen nacht wel twee keer wakker werd, maar ik kon haar troosten met de fopspeen).

groetjes, Jootje
 
Mijn manneke van nu 7 wkn krijgt 5 keer 150 ml met 5 scheppen Friso, tijden 7-11-15-19-23, maar 's nachts komt  hij ook nog dan krijgt hij nu nog 90 ml met 3 scheppen maar dat ben ik langzaam aan het afbouwen en meer water in verhouding aan het in doen zodat hij steeds minder nodig heeft 's nachts....

maar ja, ieder kind is natuurlijk ook weer anders...

wat wel heel belangrijk is, is rust en regelmaat!!!

hopelijk heb je er iets aan....

SUCCES!!
 
Terug
Bovenaan