Vraagjes wat betreft kdv.

A

Anoniem

Guest
Mijn dochter gaat nou sinds 1 december naar het kdv, nu vraag ik mij af of ik de naam in alle kleding moet zetten of alleen in haar jas? Aangezien er vast meer kinderen naar het kdv gaan zullen jullie mij vast een antwoord kunnen geven.

Vinden jullie het trouwens normaal dat ze tuc-koekjes geven aan de kinderen op een kdv?

Groetjes vlindertjes

Hoi vlindertje,

Ik heb nergens een naam in. Heather neemt een tas mee met daarin haar overdracht schrift,  een extra setje kleding, een tuitbeker en haar speen (en luiers/doekjes als die nodig zijn). En in die tas stop ik gewoon haar jas als ik er ben.

Tuc-koekjes? Huh? Bij ons op het kdv krijgen ze als tussendoortje fruit, crackers of een soepstengel. En woensdagmiddag als lunch pannenkoeken. Veel spannender dan dat wordt het niet.

Groetjes, KT

ps, als jij niet wil dat je kind iets krijgt (bv tuc koekjes) dan kan je dat gewoon aangeven en daar moeten ze echt rekening mee houden!

hoi,

bij ons vragen ze echt dringend om de namen in de kleertjes te zetten. Er gaat daar ook wel een iets in de was.
Vorige week had ik in eens een mooi roze broekje in Jasmijns tas zitten, maar die was dus niet van haar... Ik moet zeggen dat ik het ook niet altijd doe, maar in de dure dingetjes wel..
groeten Elke

Heb al wel een naam in haar jas gezet, maar nieuwe kleertjes doe ik haar toch niet aan naar het kdv. Dus denk dat ik dan maar geen namen in haar kleren zet. Zet wel een naam in haar tas. Dat lijkt me toch wel handig.

Ik ga zeker zeggen dat ze nog geen tuc-koekjes van mij mag hebben. Vind ik nergens voor nodig.

Groetjes vlindertjes

Goedesmorges.

Mijn dochter gaat ook naar het kinderdagverblijf, en vind het geweldig.
Namen in kleding? Ze vragen bij ons alleen namen op bekers en of potjes te zetten. Verders niet. Komt denk ik ook omdat mijn dochter naar een kleinschalig kinderdagverlbijf gaat.

Tuckies? nee dat krijgt mijn dochter ook niet. Het blijft daar ook bij het fruit, soepstengels of van die kleine ontbijtkoekies
Maar wat eerder is gezegt.....zij horen in te spelen op jou wensen. WIl jij het niet hebben?..... gewoon aangeven

gr lies

Terug
Bovenaan