Vraagjes

Hoi dames,
Afg vrijdag op nod netjes ong geworden. Was vreselijk humeurig na paar dagen giga buikpijn en rugpijn. Is jullie humeur ook zo wisselend sinds jullie zijn gestopt met de pil?
Heb ik afg vrijdag gelijk weer gekeken waneer mijn vruchtbare periode is. Ik had eerder op forum gelezen dat je in vruchtbare periode om de dag moet vrijen, beter voor manlijke zaadcellen. Is dat zo?
Herkennen sommige van jullie dat je gelijk gaat kijken waneer het de volgende ronde "weer moet gebeuren?"
Ik ga nu de 5 ronde in ben 30 en krijg alleen maar gezeur te horen. Waneer gaan jullie trouwen of waneer nemen jullie kinderen? Om gek van te worden!!!
Sorry nog napijn van afg vrijdag .
Ben nu wel wat rustiger geworden.
liefs Annne
prettige zondag allemaal

hoi annne,
ja ik heb ook altijd zo'n rothumeur als ik ongi moet worden, en ook ontzettende rugpijn ik ben gestopt met de pil in november.
even over je vruchtbare periode, dat klopt inderdaad maar ik ben van mening dat je er geen touw aan vast kan knopen.
wij klussen altijd zodra de ongi weg is om de dag, zo is er altijd zaad aanwezig mocht het eitje vrijkomen.
ik herken je ergenis over mensen die steeds maar zeuren over kinderen krijgen. ik ben zelf 29 en ben je op een verjaardag of zo, zegt er altijd wel een; wordt bij jullie ook wel eens tijd voor een kleintje he? mijn schoonmoeder en schoonzus houden mij altijd in de gaten of ik soms vaak naar de wc moet of ik het soms niet te warm heb, mijn schoonzus vraagt zelfs of ik al ongi geworden ben. vreselijk die nieuwsgierige aagjes bah! maar ik vertel ze helemaal niets pas als ik zeker 3 maanden zwanger zou zijn.
veel succes deze ronde ik hoop voor je dat het lukt.
groetjes claudia

Hoi Anne.
Wij zitten nu ook in de 5e ronde en ben het gezeur van mijn familie ook helemaal zat. Al die vragen over wanneer wij aan kinderen beginnen....om gek van te worden!! Wij blijven dan ook ontkennen dat we "druk bezig zijn". Onder het motto van we zijn nog jong...
Tja en dat rothumeur en andere klachten iedere maand neem ik nog maar even voor lief, misschien is dit binnenkort over..
Groetjes Wendy

Ik was toen ik nog met de pil bezig was altijd erg deprie. mijn vriend kon niks zeggen of ik zat al weer te huilen. nu ik de pil gelukkig niet meer slik, zit ik beter in mijn velletje tijdens de ongi
groetjes Nina

Ja, je kunt van die mensen hebben die er altijd maar over zeiken....ik heb in ieder geval altijd geroepen at ik geen kinderen wilde.....dus....
Als je maar hard genoeg roept dat je geen zin hebt in die "jankjong" houden ze vanzelf op met vragen.... En wat heeft een ander nu te vertellen over jou leeftijd en of het tijd word...dat vind ik zo'n onzin.
Je gaat aan kinderen beginnen als je er aan toe bent en dat is voor iedereen anders.......

Hoi Anne,

Ik vind het ook moeilijk om om te gaan met de " druk" van buitenaf. IMijn man is enigst kind en ik weet (nu we net getrouwd zijn) dat ze heel goed in de gaten probeert te houden of haar eerste kleinkind al op komst is. Daarom wil ik zelf ook te graag dat het snel gebeurt en dan zul je juist zien dat het net lukt. Het is gewoon lastig om er relaxed over te blijven doen. Bij mij in de familie hebben al mijn broers en zussen al kids. Het ligt erg voor d ehand dat we bezig zijn maar ik probeer ook overal zinnetjes los te laten in de zin van " dat ik eerst carriere wil maken" of dat ik er nog niet aan moet denken, dat het later wel komt als de tijd er rip voor is enz enz. Het blijft gewoon moeilijk om die druk van buiteanf te minimaliseren. Nou veel sterkte maar weer en we proberen er niet teveel mee bezig te zijn (maar steiekem doe ik dat toch ;-)) Liefs

Mijn familie valt wel mee eigenlijk, alleen mijn opa en oma kunnen het niet begrijpen dat we niet getrouwd zijn. We wonen "maar" samen, dat is niet volgens hun regeltjes zeg maar. Let maar op zodra ik zwanger ben, dan is de kritiek helemaal erg, en lig ik waarschijnlijk uit hun gratie. Nouja, het is dan niet anders.
Mijn vriendinnen daarentegen weten dat we graag nog een kindje samen willen, omdat mijn twee kinderen van mijn ex-man zijn, dus zij vragen weleens: hoeist? Nog aan de kinderwens bezig? Dan antwoord ik altijd maar: rustig aan hoor, we zien het allemaal wel... is geen nee en geen ja, dus ik lieg niet in ieder geval! hihi
Ik ben ook net weer ongi geworden, mijn volgende nod is 18 augustus. Wanneer is de jouwe?Misschien kunnen we elkaar tot steun zijn...
Liefs Helen

hoi annne

heb ook dat ik niet te genieten ben!! als ik mijn vruchtbare dagen gehad heb ben ik daarna onderhand 2 weken met up's en down's humeurig of "normaal". irritant is dat zeg!! niet alleen voor mij, maar ook voor mijn partner!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan