vraagjes

volgens mij is appelstroop juist wel gezong (bevat veel ijzer,goed voor je bloed dus en daardoor je energie)

en dat op je buik slapen weet ik niet maar ik doe dat ook nog steeds het gaat vanzelf,vraag me ook af of dat mag/kan

groetjes chariska (23 weken)
 
Appelstroop is inderdaad nu juist gezond.

Op je buik slapen mag, maar op een gegeven moment zal het niet meer prettig zijn en ga je vanzelf anders liggen. Maar het kan dus geen kwaad, je kindje is goed beschermd in de baarmoeder en het vruchtwater.
 
appelstroop is niet ongezond je moet t alleen net als leverpate en zo met mate eten op je buik slapen is niet zo erg op t moment dat je niet meer op je buik kan slapen zal je eenandere positie moeten vinden
 
Nee, appelstroop wordt juist aangeraden, inderdaad vanwege het ijzergehalte, je hoeft het niet met mate te eten. En op de buik of de rug slapen wordt afgeraden, niet omdat het veel kwaad kan maar om er alvast aan te wennen om op je zij te slapen, want op een gegeven moment kan je gewoon niet meer op je buik liggen en als je dan nog een andere houding moet vinden gaat je dat een hoop slapeloze nachten bezorgen. Op de rug zal ook oncomfortabel worden omdat je baarmoeder dan op allerlei organen en bloedvaten drukt.
 
Goedemorgen,

Ik ben 10 weken geleden bevallen van een zoontje maar ik heb tot het eind van mijn zwangerschap gewoon op mijn rug geslapen en af en toe op mijn zij dus dat zal per persoon verschillen.

Groetjes aster
 
ja appelstroop is niet alleen goed maar ook lekker.
ik slaap ook op mijn buik ik kan niet anders als ik op mijn zij lig en ik val in slaap dan rol ik toch op mijn buik.
bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook op mijn buik gelegen en dat kon geen kwaard en nu nog steeds niet.
ik ben nu 27 weken zwanger en kan echt niet op mijn buik blijven liggen

groetjes mir
 
Ik nam juist elke ochtend een eetlepel appelstroop, en daar ben ik mee gestopte omdat er juist te veel ijzer in mijn bloed zat.

Sinds ik weet dat ik zwanger ben lig ik niet meer op mijn buik, vind het idee niet fijn.
 
Terug
Bovenaan