Vraagjes

Hoi meiden,

Ik zit met een aantal vragen en ik hoop dat jullie daar antwoord op kunnen geven.

Wat zijn jullie ervaringen met aankomen in de eerste 3 maanden? Ik had begrepen dat je nl. niet zoveel moest aankomen maar ik ga naar de 10 weken en ik ben al 2 kilo aangekomen. Daarnaast vroeg ik me af wanneer je iets van je baby voelt? Omdat ik niet echte zwangerschapsverschijnselen heb, voel ik niks. Vraag me af wanneer ik mijn baby kan voelen.
Hoop van jullie te horen.
Groetjes
 
Er is geen zwangerschapsplan dat voor alle vrouwen op gaat. De een komt niets aan de eerste maanden, bij de ander vliegen de kilos er aan. De een komt in het begin veel aan, de ander pas weer veel later, sommige vrouwen verliezen zelfs gewicht in het begin. Kortom: alles kan.
AL (??) 2 kilo aankomen met 10 weken is prima, niks mis mee.
De baby ga je pas rond 18/19 wkn voelen dacht ik. Nog even afwachten dus.
 
Hoi, iedere zwangere verschilt in aankomen. Ik ben zelf de eerste drie maanden ruim 2 kilo afgevallen. Kom nu pas 1,5 kilo aan en ben nu bijna 22 weken. Trek je niks van anderen aan. Kijk alleen naar jezelf. Zolang je gezond eet en niet voor twee is er weinig mis.
Qua voelen kan ik je zeggen dat dat zo rond de 20 weken is. Maar ook dat verschilt. Ik was bijna 19 weken en voelde het toen voor het eerst. Je zult dus nog even geduld moeten hebben.
Genieten maar! En heb je niet bijna een echo?
Gr
Brenda (21 weken + 4 dagen)
 
Ik ben ook de eerste 3 maanden al iets van 3 of 4 kilo aan gekomen.In totaal nu 18 kilo (35 wk). je kindje voel je bij een eerste meestal rond een week of 20.

groetjes.
 
Terug
Bovenaan