vraagjes

Tyche is zondag 6 mnd en krijgt van mij af en toe een lange vinger. Volgens mij mag dit nog niet.. of wel?
Ze likt er dan ook aan en het is niet dat ze hem al echt helemaal op eet. Maar ik ben bang dat ze zich verslikt dus ben er echt heel de tijd bij. Zijn er al kids die op deze leeftijd even alleen zijn met hun eten?

En wanneer beginnen jullie met drinken uit een tuitbeker te geven? Ik heb gehoord dat het goed is om daar op tijd mee te beginnen?!

Groetjes Kirsten

Hoi Kirsten.
Ik heb aniek vorge week ook al een koekje gegeven in haar handje van liga (vanaf 4 maanden) Maar ik ben me ROT geschrokken, er bleef een stukje in haar keel zitten, dus ik met mn vinger in haar mondje, neeeee ik wacht daar nog ff mee. Maar als ze maar wat hoort of denkt te zien van koekjes o.i.d. dan gilt ze heel de boel bij elkaar, hihi.

Weetje, het is ontzettend leuk om te geven, maar ik ben nu even genezen. Dat komt over een maandje ofzo wel weer (vind ik he)

Danielle

Hoi hoi

Ik geef stef ook wel een lange vinger, maar ga er inderdaad absoluut niet bij weg.
Ik blijf er echt met mijn neus bovenop zitten....... Het is wel erg leuk trouwens.
Nu kan hij leren dat hij sommige dingen ook zelf kan eten. Wat ze er bij het cb van vinden weet ik niet. Dat hoor ik volgende week wel weer....

Liefs Annet

Oh ja, tuitbeker (wist het niet meer)
Ik geef Stef zo af en toe wat drinken uit een tuitbeker.
Dit voorzal omdat hij zijn fles ook steeds beetpakt (en weer laat vallen, maar toch..) Ooko hierbij denk ik dat hij dan kan leren dat er meer is dan alleen een flesje..

Kus!

Hey hoi

Yoëll krijgt sinds twee weken een lange vinger...hij vind het geweldig...gelukkig bijt ie er nog niet echt op en de lange vinger smelt heel snel.....

Ook krijgt Yoëll drinken uit een gewone beker want hij wil nergens meer op zuigen....ja af en toe op zo`n spa flesje waar zo`n drinktuitje op zit....daar wil ie nog wel uitzuigen voor de rest niet...

Ook krijgt ie weleens een soepstengel of een liga....en ja verslikken doet ie ook nog en vind dat ook niet leuk, ben elke keer bang voor stikken enzow...maar goed we bouwen langzaam aan op....

Ik laat hem in ieder geval niet alleen hoor

Terug
Bovenaan