vraagjes

hoe heten jullie kindjes? en hoe oud zijn ze?
zijn jullie getrouwd of samenwonend?
wat voor werk doen jullie?
gewoon nieuwschierig hihi
kom maar op!

nu dan begin ik als eerste
ik heb een dochter Lysanne ze is 19 maanden oud.
ik ben getrouwd met gerard, mijn man doet als werk constructie bankwerken lassen ect.
ik werk bij een Deen supermarkt als kassamedewerkster en soms doe ik ook vleeswaren snijden, ik werk 2 dagen dinsdag en vrijdag.
de rest van de week doe ik het huishouden en genieten van mijn kleine meid.
heb je nog meer vragen aan mij stel ze gerust.

gr mij

hallo,
vanwege privacy noem ik niet de namen van mijn kids.. maar heb 2 dochters van 4 en 5,5 jaar.
ik ben getrouwd. mijn man heeft een eigen timmer en onderhoudsbedrijf.
ikzelf werk niet (thuisblijfmoeder) doe wel aan vrijwillegerswerk.
kus famke

Hallo,

Ik heb nog gen kinderen, maar ik heb wel een man, we zijn komende september 12 jaar getrouwd.
Mijn man werkt bij Philips en ik ben ambtenaar en werk bij de gemeente.

Gr.

Hoi!
Ik ben 29, heb een dochter van 7 Nadia en een zoon van bijna 4. (27 feb) en hij heet Jesse.
Ik heb een vriend, hij is electricien van beroep.
Ik heb altijd in de horeca gewerkt, in een lunchroom. Maar die is helaas failliet gegaan. Dus zit nu tijdelijk zonder werk.

hoi hoi,
geen namen ivm privacy maar ik heb 4 kinderen: een zoon van 10, een tweeling (zoon en dochter) van bijna 4 (mei) en een dochter van 13 mnd. Allemaal van dezelfde man, waar ik al bijna 18 jaar mee samen ben waarvan bijna 11 jr getrouwd, mijn man werkt in de riolering (hoofdriolen schoonmaken/boomwortels eruit frezen/rioolinspectie ed en ikzelf zit al 10 jaar thuis, waarvan 7 jr arbeidsongeschikt.

Hallo!

Ik ben 27 en mijn vriend is 36 .
We verwachten ons eerste kindje rond 15 oktober.
Mijn vriend is fulltime systeem beheerder/ project begeleider en mijn contract administratief word helaas niet verlengd. Ik heb tijd om voor 31 maart een nieuwe baan te vinden.

We wonen in Utrecht, nog meer dames in Utrecht? Want ik zoek een gezellige mama café.

Ik ben bijna 28, een dochter van 2,5 en 13 jaar samen met haar vader. De liefde van mijn leven.
Ik ben leidinggevende in de ouderen zorg.
Ik kom uit west brabant.

Terug
Bovenaan