vragen Clomid, help!

Kunnen jullie mij vertellen of je met clomid ook een wisselende cyclus kunt hebben? En hoe lang mag je cyclus zijn als je clomid gebruikt?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Vic

Hoi Vic,

Met Clomid kun je ook een wisselende cyclus hebben.
Je cyclus mag maximaal 35 dagen duren.
Veel succes deze ronde bij het gebruik van Clomid.
Mijn cyclus was met Clomid de eerste keer 28 dagen.

Groetjes,
Krissy

Hoi Krissy,

Bij mij was het de 1e keer ook 28 dagen ipv (zonder clomid) 38 dagen. En nu zit ik dus op dag 29 en weet niet of ik nu nog ongi wordt of toch zwanger ben en wordt er echt heel onzeker van!

Afwachten dus!

PS: slik je ook 50 mg clomid of meer? En hoe zijn je ervaringen?

Groetjes,
Vic

Hoi Vic,

De eerste ronde Climid, 50 mg, heeft bij mij niet gewerkt (ik kreeg een voortijdige bloeding). Nu ben ik bezig met ronde 2, dubbele dosis Clomid, dus 100 mg. Ik heb afgelopen maandag de laatste pilletjes geslikt en heb nergens last van gahad. Nu dus afwachten of ik rond dit weekend een ovulatie heb.
Succes!

Groetjes, Marieke

Hoi Vic,

De Clomid 50 mg slaat bij mij goed aan, dus die mag ik de komende maanden gaan gebruiken.
Ik heb nergens last van bij het gebruik van Clomid.
Je kunt voor de zekerheid vast een test doen en anders over een week nog een test als je nog niet ongesteld bent.
Succes!

Groetjes,
Krissy

Hoi,

Bij mij was de cyclus onregelmatig heel verschillend tussen de 29 en 34 dagen.
Heb bijna een jaar clomid geslikt en nu na de 4e maand met 150mg Clomid ws. zwanger, woensdag een echo laten maken, erg spannend allemaal. Aangezien we al 3 jaar bezig zijn!

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan