A
Anoniem
Guest
omdat het in feb. fout is gegaan, weten nu een aantal mensen dat we serieus bezig zijn voor een tweede. vind ik in principe niet zo heel erg, maar ik wordt wel gek van de vraag 'en is het al raak' pfff waar denk je waar we mee bezig zijn. als het raak is hoor je dat vanzelf wel. vooral mijn mams is daar goed in. klinkt misschien vreemd, maar ik kom uit een vruchtbare fam. veel in de fam zijn snel zwanger. en mijn mams roept nu vaak 'het is vast snel raak' grr ook andere mensen die niet weten dat we bezig zijn vragen vaak 'nog geen tweede?' of 'willen jullie geen tweede?' omdat onze eerste al 3 is. pfff grrrr aaaaa.
zo moest ik ff kwijt hahaha
mijn voorgevoel is er nogsteeds (zie ander topic) dus we zullen zien. maar hoop dat de teleurstelling niet te groot is als het toch niet zo is. wil tot vrijdag wachten met testen (dond. nod)
zo moest ik ff kwijt hahaha
mijn voorgevoel is er nogsteeds (zie ander topic) dus we zullen zien. maar hoop dat de teleurstelling niet te groot is als het toch niet zo is. wil tot vrijdag wachten met testen (dond. nod)