vragen grr

A

Anoniem

Guest
omdat het in feb. fout is gegaan, weten nu een aantal mensen dat we serieus bezig zijn voor een tweede. vind ik in principe niet zo heel erg, maar ik wordt wel gek van de vraag 'en is het al raak' pfff waar denk je waar we mee bezig zijn. als het raak is hoor je dat vanzelf wel. vooral mijn mams is daar goed in. klinkt misschien vreemd, maar ik kom uit een vruchtbare fam. veel in de fam zijn snel zwanger. en mijn mams roept nu vaak 'het is vast snel raak' grr ook andere mensen die niet weten dat we bezig zijn vragen vaak 'nog geen tweede?' of 'willen jullie geen tweede?' omdat onze eerste al 3 is. pfff grrrr aaaaa.
zo moest ik ff kwijt hahaha
mijn voorgevoel is er nogsteeds (zie ander topic) dus we zullen zien. maar hoop dat de teleurstelling niet te groot is als het toch niet zo is. wil tot vrijdag wachten met testen (dond. nod)

Ahh, ja dat is echt irritant. Mij kijken ze ook steeds aan van enne...? Een zei zelfs: en hoe is het met de rammelende eierstokjes? Nou ja zeg!! Erger moet het niet worden. Snappen mensen niet hoe naar dat is? Maargoed, in ieder geval succes met wachten tot eind vd week. Dat wachten is echt killing!!

Vreselijk dat mensen zo brutaal kunnen zijn. Ik zal het zelf nooit vragen aan iemand en heb er ook veel moeite mee als het mij gevraagd wordt. Nu heb ik al 2 kinderen, dus die vraag krijg ik gelukkig niet veel meer. Veel succes op het wachtbankje en ik hoop voor je dat je voorgevoel klopt.

ken het helemaal!onze meid is ookal 2,5 jaar geweest en iedereen vraagt het ook! alleen mijn beste vriendinnen en schoonouders weten het dat we aan proberen zijn. maar gelukkig vragen hun niet elke keer of het al raak is!zou er gek van worden. maar van mensen die het niet weten, die vragen wel; en al toe aan een 2e? nou ja mooi laten lullen maar snap heel goed hoe vervelend het is..!
liefs

waar bemoeien mensen zicht toch mee!?
Ze snappen ook niet dat ze hier mensen pijn mee kunnen doen, want niet iedereen word vanzelf zwanger.
Hier gelukkig niet van die vragen, maar de kleine is pas 11 maanden. Dus niemand die het verwacht. Maar dan krijg je vast weer de opmerking...nu al? ;-)

Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

Ik vind het gewoon onbeschoft. Dat je beste vriendinnen er naar vragen... oké, maar soms zijn het zelfs collega's of kennissen van kennissen die de vraag durven te stellen.

Ik hoop dat je vermoedens helemaal raak zijn :)

Het is ook onbeschoft!! Hier hetzelfde probleem. Onze meid is nu bijna 2 en we krijgen bijna dagelijks de vraag wat dachten jullie er met gemak niet eens van...misschien bedoelt als een grap, maar absoluut niet leuk en zo onbeschoft!! En dan vooral van mensen die je nauwelijks kent zoals vage kennissen die je bij de voetbal ziet. Zeer irritant!! Ik zeg meestal dat dat onze eigen zaak is en misschien lukt het wel niet. Nou dan zijn ze wel stil hoor!!

Maar ik hoop dat je gauw kan vertellen dat je zwanger bent!!! (ben je meteen van het gezeur af hihi)

Liefs ciomama

Gelukkig hier geen last, omdat niemand verwacht dat we er al mee bezig zijn. Ik hoop dat we iedereen snel kunnen verassen hiermee! Ik kan me goed voorstellen als je er gek van wordt. Hoop dat je vrijdag een positieve test in je handen hebt. Ik wil zondag gaan testen (zat. NOD).. Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan