vragen naar het geslacht raar?

Hallo,
Misschien een beetje een gekke vraag maar ik durf eigenlijk niet zo goed bij de gyn. aan te geven dat ik graag het geslacht wil weten en hem dus wil vragen er naar te kijken. Wat is jullie ervaring hiermee? a.s dinsdag mag ik weer heen en ben dan 17 weken. Dan is er al een goede kans om het duidelijk te zien toch?
Liefs

Denk inderdaad niet dat je er meteen naar moet vragen zodra de echo begint ofzo, dan denkt de gyn ook van hallo daar draait de echo niet om! Maar zo tegen het einde moet je dat toch wel kunnen vragen lijkt me. Ga ik met de 20 weken echo ook nog doen, al weten we het al. Bevestiging is toch altijd fijn :)
Succes ermee!

kheb geen ervaring met een gyneacoloog maar bij ons vroeg de echoscopiste (wij hebben een speciaal echocentrum in de buurt) bij de 20 wkn echo de vorige keren zelf van tevoren of we het geslacht wilden weten..volgens mij echt een hele normale vraag hoor! Persoonlijk zou ik het mss van tevoren (beetje subtiel) aangeven dat je het graag wilt weten als dat mogelijk is, anders krijg je dadelijk net als bij mijn vriendin, een chagarijnig iemand die aan het einde van de echo meedeelde dat daar 'nu geen tijd meer was om naar op zoek te gaan,''. Succes enne, laat je het nog even weten?
Liefs, mvtwee

Oke, dus subtiel aangeven! :) nou hij heeft nog wat goed te maken na de vorige keer! (topic..echo ..flits!)
Dank jullie wel voor de reacties, ik laat het zeker nog weten!
Liefs

denk idd dat je het wel kan vragen zo terloops als die met de echo bezig is,en misschien zie je het zelf ook wel.meestal vragen ze wel of je het wil weten of niet!

liefs

Terug
Bovenaan