vragen of opmerking.. ik ben jullie moderator

hoi martina,

dit is de uitleg die gegeven wordt in mijn "handleiding" als moderator....
het komt erop neer, dat je eventuele foto's al ergens op het internet moet hebben staan. bijv. op hyves of een online fotoalbum. vanaf die plaats kun je de foto kopieren en in je bericht plakken. ik heb het zelf geprobeert met een foto die ik op een msngroep heb staan, maar dat werkte weer niet. het blijft even proberen.
ik hoop dat ik je zo voldoende geholpen heb...

groetjes

Afbeeldingen invoegen in je bericht
Ook kun je zelfgekozen foto’s en afbeeldingen in je bericht invoegen. Deze afbeeldingen moeten dan
wel al ergens op internet te vinden zijn. Je kunt geen afbeeldingen vanaf je harde schijf op het forum
plaatsen. Je kunt een link naar een afbeelding invoegen door deze in het selectieveld ( ) boven je
reactiescherm in te vullen. Deze verschijnt dan automatisch op de juiste grootte in je bericht.

iemand anders op dit forum heeft deze manier om een foto te plaatsen...
succes!

Voor degene die ook foto's willen plaatsen?
- Ga naar http://imageshack.us/
- Ga via 'bladeren' naar de foto die je wilt toevoegen
- Kijk of 'resize image 320x240' aangevinkt staat (anders wordt hij misschien megagroot)
- Klik op 'host it!'
(even wachten, hij is dan bezig met uploaden)
- Kopieer de onderste link 'direct link to image'
- Klik bij het typen van een nieuw bericht op het plaatje met die bergen 'extern plaatje invoegen'
- Plak de gekopieerde link in de regel 'image URL' en klik op 'insert'
Nu hoort het plaatje in je bericht te verschijnen.

bewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-7-2008 10:37:2'));

Bij beide manieren krijg ik een vierkant blokje met een rood kruisje erin... geen afbeelding. Zijn er nog andere manieren of weet hoe het komt dat het bij mij niet lukt?

Zie blokje hieronder...

Michele

Terug
Bovenaan