Vragen over IUI en ervaringen

<p>Hallo, </p><p>Ik zit nu zelf in de wachtweken van mijn eerste IUI behandelingen. 2 jaar en 8 maanden bezig om zwanger te worden. Bij mij niks afwijkend gevonden en bij mijn vriend verminderde zaadkwaliteit (hij heeft wel al 2 kinderen). Krijg meermaals te horen dat ik mijn leeftijd wel mee heb (25 jaar), maar daar heb ik tot nu toe niks van gezien nog..</p><p>Nu ben ik benieuwd hoe de IUI bij anderen is gegaan (misschien in een soortgelijke situatie?) En hoe lang na de inseminatie ze ongesteld werden als het niet lukt en of vroeg testen betrouwbaar is na de 10 dagen voor de Pregnyl om uit je lichaam te zijn. </p>
 
Ik heb helaas geen succesverhaal over iui. Maar toen ik iui had gehad werd ik altijd 12-14 dagen erna ongesteld.  Heb nooit een vroege test gedaan maar gewoon afgewacht tot de datum dat ik zou mogen testen. 
Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zou niet te vroeg gaan testen. 
 
Ik probeer telkens afleiding te zoeken, maar zodra ik even niks om handen heb ga ik er weer aan denken en dan duurt de tijd heel lang. 
Het is de onzekerheid die zo knaagt. Liever direct dat de pleister van de zere wond wordt getrokken dan 2 weken daarop wachten. 
 
Hier ook nog geen succes verhaal zit nu in de maand "rust". En eind deze maand beginnen weer aan ronde 4 van de iui, hoop ooit te kunnen zeggen JA een positief verhaal. Op facebook is er een besloten groep voor iui en ivf en icsi misschien fijn om daar hé verhaal kwijt te kunnen.
Succes ? liefs x
 
Ik zal daar eens naar kijken. Bedankt voor de tip.  Vandaag is het dag 10 na mijn inseminatie en had ik vanmiddag heel iets rozig bloedverlies. Ik hoop nog wel dat het geen menstruatie is, maar ik ben er bang voor dat één deze dagen het toch gewoon gaat doorbreken.
Toen ik de roze afscheiding zag, was ik wel even van streek. Maar je moet ook wel veel geluk hebben om bij de eerste IUI meteen succes te hebben besef ik. 
 
Hi,
Ik zal je mijn ervaringen hieronder zo beknopt mogelijk vertellen haha
Ook bij mij is er ‘niets aan de hand’ en heeft mijn partner een verminderde vruchtbaarheid.
Bij onze eerste twee inseminaties hadden we ook geen geluk, bij de derde een positieve test alleen heeft dit toen helaas niet doorgezet. (Normaal gesproken zou je nooit zo vroeg een test doen dus zou je ook niet weten dat je zwanger bent, maar nu omdat je er zo bovenop zit weet je het dus wel..)
ondanks dat het een teleurstelling was, was het ook een goed teken. Mijn lichaam kan iig zwanger worden en het weet nu wat het moet doen zeg maar. 
De vierde inseminatie was daarom ook een succes! Echter is deze zwangerschap na 8 weken in een miskraam geëindigd ?
De vijfde inseminatie pakte ook niet maar uiteindelijk bij de zesde was het raak en zijn we nu dan eindelijk de trotse ouders van onze 8 weken oude dochter! ?
Liefs
 
Terug
Bovenaan