Vragen over NOD.

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zit momenteel in ronde 4 en heb de afgelopen 4 maanden na het stoppen van de pil best een onregelmatige cyclus gehad. Het ging van 28 dagen tot 40 dagen. Op 1 augustus begon mijn menstruatie en op 14 augustus had ik een positieve ovulatie test.... Nu is het 29 augustus en dan zou ik volgens mijn berekening mijn NOD moeten hebben, klopt dit ? </p><p>Nou heb ik nog totaal geen menstruatiepijn maar wel jeukende/branderige tepels en soms vlaggen misselijkheid en het aller raarste mijn afscheiding is waterig maar af en toe komen er een soort 'gelletjes' mee zo noem ik het . Dit heb ik nog nooit gehad... Heeft iemand dit soms gehad?</p><p>Ik durf nog niet te testen omdat door de onregelmatigheid ik zelfs bang ben dat ik het verkeerd berekend heb en ik dan te vroeg test vandaar ook mijn vragen.</p><p>Liefs,</p><p>Day.</p><p> </p><p> </p>
 
Ik zou je willen aanraden om gewoon te testen en bij een negatieve test over een paar dagen weer. Jezelf bewust in onzekerheid houden doe je eigenlijk alleen maar omdat je hoopt dat het lukt. Misschien dan juist maar beter meteen weten dan jezelf onnodig pijn doen toch? En als de test wel positief is dan weet je ook dat het wel gelukt is!

Succes! Ik duim voor je!
 
Spannend moment altijd hè.
Maar enige manier om erachter te komen of je zwanger bent is door te testen en meestal is 14 dagen na je ovulatie wel een goed moment om te testen. Als je negatief test, maar menstruatie blijft weg, over paar dagen weer testen. En anders huisarts even benaderen.
Succes! Zal voor je duimen!
 
Terug
Bovenaan