Hallo,
Ik ben Renske, moeder van Nina 6-7-2004.
Ik heb zoals jullie misschien al gemerkt hadden bijna overal op gereageerd. Vooral op de onderwerpen waar producten in voorkomen...
Ik heb nl bij Prenatal gewerkt en moest stoppen, omdat het anders te veel werd.
Ik heb samen met mijn partner ook een eigen horecazaak en anders was het gewoon veel te druk.
Ik vind het errrrrg jammer!!!!
Daarom wil ik jullie (degene die interesse hebben) graag helpen met vragen.
Ik heb ook veel moeders gesproken in de winkel en heb heel erg veel tips gekregen zo hier en daar...ook erg handig.
Zoals: knip de nageltjes van je kind als hij/zij slaapt....
gebruik een zwemband met kruis in het grote bad....makkelijk....hoef je ze niet vast te houden en veilig als je eerst zelf uit bad moet stappen.
Nou ik zie het vanzelf, als jullie dit ook handig en leuk vinden....ik help graag.
Groetjes Renske
Ik ben Renske, moeder van Nina 6-7-2004.
Ik heb zoals jullie misschien al gemerkt hadden bijna overal op gereageerd. Vooral op de onderwerpen waar producten in voorkomen...
Ik heb nl bij Prenatal gewerkt en moest stoppen, omdat het anders te veel werd.
Ik heb samen met mijn partner ook een eigen horecazaak en anders was het gewoon veel te druk.
Ik vind het errrrrg jammer!!!!
Daarom wil ik jullie (degene die interesse hebben) graag helpen met vragen.
Ik heb ook veel moeders gesproken in de winkel en heb heel erg veel tips gekregen zo hier en daar...ook erg handig.
Zoals: knip de nageltjes van je kind als hij/zij slaapt....
gebruik een zwemband met kruis in het grote bad....makkelijk....hoef je ze niet vast te houden en veilig als je eerst zelf uit bad moet stappen.
Nou ik zie het vanzelf, als jullie dit ook handig en leuk vinden....ik help graag.
Groetjes Renske