vragen over vaderschap!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Voor mijn opleiding in holistische kindertherapie, heb ik  als afstudeerproject het onderwerp zwangerschap en nazorg in beweging. Ik richt mij  op; een  combinatie te leggen in div. zwangerschap voorbereidingen, zoals; gym, haptonomie, en yoga.
Hierbij wil ik met muziek en beweging  een fijn element toevoegen aan de lessen  die een onderdeel zullen zijn  in de zwangrschap en de  voorbereiding op de bevalling en het ontvangen van de baby.
Omdat ik het belangrijk vind dat de vader, partner,  ook betrokken raakt bij de lessen, ben ik opzoek naar; Vaders die   bij een bepaalde vorm van zwangersschapvoorbereiding de lessen hebben gevolgd.
Mijn vraag aan de vaders is; hebben je iets 'gemist' bij de lessen? Wat waren de kwaliteiten? Voelde jij, je  op  jouw gemak, genoeg betrokken?
Voor jullie beiden heb ik de vraag; Zouden jullie lessen hebben gevolgd/ meegedaan,  als de oefeningen in een soort dans waren geplaatst? Zo ja wat voor voorkeur muziek hebben jullie? Graag ook jullie leeftijd vermelden..
Je/jullie helpen mij enorm wanneer ik antwoorden op deze vragen krijg.
Je kunt deze ook naar mijn mail dalailotus@gmail.com sturen.
Alvast enorm bedankt!

Terug
Bovenaan