A
Anoniem
Guest
hallo meiden
ben helaas weer terug op jullie forum..
afgelopen di 1e echo gehad en we bleken zwanger van een tweeling!
echter bij beiden vanaf 8e week geen hartactie meer..
we waren 11 weekjes heen.1e zwangerschap 3e ronde raak.
erg verdrietig en teleurgesteld. Wel vlot de situatie geaccepteerd en verder gekeken wat te doen.
dezelfde dag nog in ziekenhuis een extra echo gehad en goed gesprek.
de volgende dag werd ik al opgenomen en is de miskraam opgewekt.
gelukkig voor mij geen bloed of andere zaken verloren.
einde van de middag curettage gehad.
dit is zonder complicaties gelukkig verlopen.
nu gaan we het een plekje geven en we doen het heel goed samen al zeg ik het zelf. heb echt het gevoel heel dicht bij mijn mannetje te staan en dat is fijn.
we verliezen ons niet in onze emotie en kunnen er hartstikke goed over praten daarnaast veel steun van familie en vrienden en dat doe ons helemaal goed.we komen er wel.
heb wat vragen rond de curettage;
ik heb nu na 3 dagen heel donder bloedverlies en geen pijn meer in de onderbuik is dat normaal? ik neig te zeggen dat dit de laatste bloedrestjes zijn namelijk. de vorige dagen was het wat meer en helderrood.
dan een vraagje rond de menstruatie? wanneer komt deze weer? is dat pas na 3 maanden?
hoelang ontzwanger ik is dat 11 weken?
ik hoop dat er mensen onder jullie zijn wie dit ook hebben meegemaakt en mij ietsje op weg weten te helpen. mijn huisarts is namelijk nu niet meer bereikbaar..
btw we hebben wel de foto's van de echo meegenomen. ik dacht dat ze misschien wel van pas konden komen. en dat was ook zo. vind het fijn om ze te hebben nu.
ben helaas weer terug op jullie forum..
afgelopen di 1e echo gehad en we bleken zwanger van een tweeling!
echter bij beiden vanaf 8e week geen hartactie meer..
we waren 11 weekjes heen.1e zwangerschap 3e ronde raak.
erg verdrietig en teleurgesteld. Wel vlot de situatie geaccepteerd en verder gekeken wat te doen.
dezelfde dag nog in ziekenhuis een extra echo gehad en goed gesprek.
de volgende dag werd ik al opgenomen en is de miskraam opgewekt.
gelukkig voor mij geen bloed of andere zaken verloren.
einde van de middag curettage gehad.
dit is zonder complicaties gelukkig verlopen.
nu gaan we het een plekje geven en we doen het heel goed samen al zeg ik het zelf. heb echt het gevoel heel dicht bij mijn mannetje te staan en dat is fijn.
we verliezen ons niet in onze emotie en kunnen er hartstikke goed over praten daarnaast veel steun van familie en vrienden en dat doe ons helemaal goed.we komen er wel.
heb wat vragen rond de curettage;
ik heb nu na 3 dagen heel donder bloedverlies en geen pijn meer in de onderbuik is dat normaal? ik neig te zeggen dat dit de laatste bloedrestjes zijn namelijk. de vorige dagen was het wat meer en helderrood.
dan een vraagje rond de menstruatie? wanneer komt deze weer? is dat pas na 3 maanden?
hoelang ontzwanger ik is dat 11 weken?
ik hoop dat er mensen onder jullie zijn wie dit ook hebben meegemaakt en mij ietsje op weg weten te helpen. mijn huisarts is namelijk nu niet meer bereikbaar..
btw we hebben wel de foto's van de echo meegenomen. ik dacht dat ze misschien wel van pas konden komen. en dat was ook zo. vind het fijn om ze te hebben nu.