vragen rondje

Ik las net dat de meiden het hier wat stilletjes vinden, en hopelijk komt het binnenkort een beetje los.

Misschien is het leuk om even een vragen rondje te doen :)

Ik ben namelijk wel benieuwd naar de leeftijd van de moeders hier! En heeft er iemand al een neiging naar vreemd, of ander eten dan normaal? Hoe is jullie humeur? Ik begin wel :D

Ik ben nu 29, heb al twee kindjes, namelijk een dochter van 7 en een zoontje van bijna 4.
Mijn eet patroon is nog hetzelfde als eerst. Maar bij de eerste zwangerschap had ik echt een tik van kaasbroodjes, en Danio haha! En bij de tweede waren het peren die ik niet kon weerstaan. En sushi, m'n lievelings eten vond ik ronduit smerig!
Mijn humeur.. pfff... is VERSCHRIKKELIJK. Ik heb een super kort lontje, heel vervelend voor mijn omgeving haha :p Ik probeer me zoveel mogelijk in te houden, maar daar waar mensen eerst 10 stappen verder konden gaan hebben ze bij mij na 2 stappen de grens al bereikt.

Nu jullie! Kom op, vertel eens?

xx MamaBeer

hahaha leuk dit deze actie op het forum;)

oke nu ik:
ik ben 32, heb 2 dochters (5,5 en net 4jaar) had liever het leeftijdsverschil ietsjes kleiner gehad... (tussen nr2 en 3) maar deze keer hebben we 2 jaar moeten wachten...
mijn eetpatroon... is in principe nog hetzelfde, alleen eet ik nu veel bewuster. anders wordt ik misselijk. moet elke 2 uren iets eten dan heb ik nergens last van. ook omdat ik overgewicht heb wil ik niet teveel aankomen tijdens de zwangerschap....
en eetsgewoontes de vorige keren... bij nr 1 had was ik gek op mac flurrys (rolo) en bij nr2 waterijsjes... terwijl ze in de winter is geboren haha
ben benieuwd wat voor tik ik deze zs zal hebben...
humeur... ja herkenbaar!! ook een koerter londje!
kus famke

Leuk,

Ik ben in januari 33 geworden. Ik ben nu voor de 2e keer in verwachting. De vorige keer had ik eigenlijk nergens last van. Af en toe een heel klein beetje moe maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.

Nu is het allemaal weer helemaal anders. Tot voor afgelopen dinsdag had ik eigenlijk nergens last van. Maar nu ben ik ineens hartstikke moe en na het eten en sporten ben ik misselijk.

Mijn man had van de week gekookt, aardappelen en spruiten. Wat ik normaal eigenlijk best wel lekker vind, maar deze keer waren de spruiten niet te eten. Ik hoop dat het aan de spruiten lag en niet aan mijn smaak....

groetjes...

Grappig!

Ik ben 35.

Ik ben momenteel echt een vreselijk mens om bij in de buurt te zijn hahahaha. Ik kan helemaal niets hebben. Ik vind alles en iedereen stom. Ben heel snel boos... Gelukkig heb ik het zelf wel in de gaten.
Tijdens mijn vorige zwangerschap was dit niet zo, had geen last van een slecht humeur.
Ik ben ook echt verschrikkelijk moe en duizelig. Heb honger als een paard!!!!! Maakt niet uit wat het is, zolang het maar eetbaar is hahaha.

volgens mij ben ik de jongste hier;)
Ik ben Lucindy 25 jaar getrouwd met gerard en hebben samen een dochter Lysanne van 1,5 jaar.
ik ben nu voor de 2e keer in verwachting.
mijn eet gewoontes zijn nog het zelfde als voor de zwangerschap, al ben ik soms misselijk last van maagzuur en moe zijn. verder nog niet echt chagie hahaha.
bij Lysanne heb ik veel moeten overgeven en bij deze heb ik het totaal niet en dat maakt me nog wel eens onzeker as maandag echo en ben benieuwd ik laat het jullie weten.

Ik ben 33. Dit is ons eerste kindje, maar ik ben wel eerder zwanger geweest. Toen had ik onwijze zin in aardbeien met slagroom, liefst op een gebakje.
Nu heb ik nog geen bijzondere voorkeuren, wel meer trek. Verder is mij opgevallen dat ik niet meer van chocolade hou en ook koffie smaakt me niet meer.

Ik ben hondsmoe, kan de hele dag wel slapen. Als ik vrij ben doe ik dat ook min of meer. Als ik werk, ga ik om 8 uur 's avonds mijn bed in.

Tepels zijn verboden terrein voor mijn vriend, die zijn te gevoelig om aangeraakt te worden.
BH maat is ookal een cupmaat gestegen. Ik heb maar gelijk een zwangerschaps meegroeiachtige bh gekocht. Mijn eigen bh's gingen me zo irriteren.

Eerste tekeken van zwangerschapsdementie zijn ook al begonnen. afstandsbediening in de koelkast willen leggen, tandpasta kwijt enzo.

Humeur is niks mee aan de hand en nouwelijks misselijk, niet over hoeven geven. :D

Hallo!

Ik ben 25 jaar en heb een zoontje van 1,5.

Dit is mijn 3e zwangerschap. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik enorm veel last van bekkeninstabiliteit . Helaas heb ik hier nu weer last van . Lopen en zitten doet weer erg zeer. Erg balen. K ben al bij de bedrijfs arts geweest en ik moet nu minder gaan werken. Nu al!

Ik heb enorm veel trek in stokbrood met kruidkaas! Het liefst eet ik er een heel stokbrood van op haha.

Leuk!

Ik ben 28, getrouwd en had een dochtertje van 3 (overleden) en een zoontje van 2.

Haha hoorde ergens Danio voorbij komen, dat had ik bij de eerste zw ook! En bij de tweede broodjes tonijnsalade!
Nu nog niet echt specifiek ergens zin in!

Hoop sriekem dat t er twee zijn... Ben af en toe heeeeeel misselijk, kan slecht spugen!

Mijn humeur is ook niet zo best maar dat komt ook denk ik grotendeels,door het verlies van mijn dochtertje... (morgen zou ze vier geworden zijn, snik)

X

Terug
Bovenaan