vragen vragen en nog eens vragen

A

Anoniem

Guest
Hoi zoals jullie al weten ben ik hierzo nieuw en had ik al de vraag gesteld over foliumzuur
daar heb ik netjes antw over gekregen

nu mij nieuwe vraagjes

ik slik me laatste pil op de 11e van deze maand dan komt mijn ongi de 15e wanneer zouden we dan moetsen klussen
en is het zo dat je het vanaf nu om de dag moet doen ?   iiihihi vriendlief zou daar geen probleem mee hebben maar ikkee ppppfffff met dit weer ppppffffff maar ja als het moet dan gaan we er wel voor natuurlijk

ook nog een vraag ik heb een keer een kalander in het ned gezin op het net maar kan het nergens meer vinden daar vulde je netjes je ongi datum in en hoppa alles kwam er uit zetten wie o wie weet dit

en alle tips zijn welkom he

groetjes kelly

hoi kelly

als je 15 juli ongi moet worden dan kun je in de week van 17 juli je eisprong krijgen. dit is een gemiddelde, ligt er ook aan hoe lang je cuclus is natuurlijk. Wij doen het dan in die week om de dag..persoonlijk natuurlijk! je zou ook een ovulatietest kunnen doen dan weet je 24-48 zeker wanneer je je eisprong hebt en kun je gericht klussen...

succes ermee!!

ik houd het gewoon zelf bij in een spreadcheat op internet wanneer ik mijn ei heb en ongi ben geworden. weet ik tenminste zeker dat niemand het ziet! maar ook hier geld weer: ieder voor zich, als jij je prettig voelt met een online kalender moet je dat zeker lekker doen hoor!!   bye byeeeeeee

hoi sweety

ik wil hem ook niet online hebben hoor ik wil hem op me eigen pc hebben zodat hij dus prive is

maar ja hoe maak ik heb dan kan je een vb opgeven

gebruik jij die test ook of niet

ik zal een gaan kijken op het net wat het precies inhoud die test

ojoh ik ben zo beneiuwd als ik dinsdag me laatste in neem

Hai Kelly,

Op www.babybrabbel.org kan je een banner van je cyclus maken.

Succes x Moppie

vooral als je net met de pil bent gestopt of moet stoppen wordt je cyclus even onregelmatig, dit hoeft neit per se zo te zijn, maar is vaak wel zo
ik was de eerste keer meteen al 5 dagen overtijd.
op www.zwangerschap.nl staat een calculator daar kan je het vinden.
succes

joehoe

ik zet gewoon alle dagen van de maand onder elkaar en dat zet ik een sterretje bij de dag dat ik mijn eisprong heb een een plusje als ik ongi ben geworden...heel simpel dus maar werkt prima!!!

en ja ik gebruik ook ovulatietesten. heel handig. ik heb alleen wel het geluk dat ik het ook heel goed aan mijn cervixslijm kan zien, 2 dagen nadat ik een lijmerig klontje verlies heb ik in de regel mijn eisprong..gister klontje gehad, dus waarschijnlijk morgen ei...ff afwachten of de test dit ook aangeeft hahahaha

succes hoor!!

liefs sweety

he sweetie werken die ovutesten bij jou?
laat eens iets weten, want dat is natuurlijk wel handig!
en wanneer begin je te testen, en welke testen heb je?

Terug
Bovenaan