vragen

A

Anoniem

Guest
ff voorstellen

ik ben esmee en ben al in ronde 11 ben 32 jaar

ik zit met een paar vragen heb sinds 4 dagen pijn in mn borsten heel erg
pijn in mn onderrug
het zweet breek me op de gekste momenten uit
gevoel dat ik ongi moet worden ik moet pas de 23 mn ongi krijgen snap iemand hier iets van ik niet en snap er ook geen zak van.
kan iemand mij iets vertellen hebben jullie dit ook gehad.

gr esmee

Hallo Esmee,

Ik heb die pijn in mijn borsten niet, maar wel in mijn rug. En vanmorgend werd ik wakker en geloof het of niet: mijn linkertepel was donkerder en groter dan mijn rechter,... Ik dacht, ik ben niet goed wakker en vroeg het aan mijn vriend (en die is altijd akelig 'down to earth' ) en hij zag het ook. Vreemd allemaal, he... Ik moet ook ten laatste 23 aug mijn ongi krijgen (mag dan pas testen)...

Sluutjes,
Erika

Hoi Esmee,

Ben Roos, 29 jaar en in ronde 6.
Heb dit deze maand ook gehad, vanaf twee weken voor mijn NOD. Enigszins gevoelige borsten, blauwe aders en lichte ongipijntjes. Bij mij resulteerde dat in ongi afgelopen woensdag, NOD was gisteren. Dacht ook echt dat ik zwanger was. Ongi is overigens vandaag weer over. Kort menstruatietje van de keer.

Dit waren uiteraard mijn ervaringen en gevoelens. Hopelijk zijn bij jou de symptomen de eerste tekenen van...
Ze horen er allemaal wel bij. Alles kan. Bij iedereen is het anders.

Zit niets anders op dan ffies te wachten of het je ongi is of wat anders..... Sterkte met aftellen.

Groetjes,
Roos

Hihi!
ik heb dat dus ook, gevoelige borsten en in vlagen een vermoeide onderrug. heb zondag mijn NOD dus spannend!!! x an

kan het rond die tijd niet met je ei te maken hebben???? Is maar een suggestie... Dus dat je in je vruchtbare dagen zit??

succes!

Terug
Bovenaan