Vragen

hallo zijn er meer meiden met ischias t.g.v. de zwangerschap en hoe gaat het met jullie. ik lees heel veel over bekkeninstabiliteit maar niets over ischias.
hoe vinden jullie zwangerschapszwemmen?
Kennen jullie aerobics voor zwangeren in het zwembad. kwam het tegen op internet en vroeg me af of het wat was?

Jol 25 wk en 1 dg
 
He Jol,

ik heb ook last van zwangerschapsischias. Ik ben nu 35 wkn en loop nu sinds een week of 4 bij de fysio. Dat helpt wel, maar soms heb ik het gevoel dat het soms heftiger is dan normaal. Maar gelukkig is dat met een dag over.
Ik zal zeggen ga eens langs je HA en laat je doorverwijzen naar de fysio en ik weet zeker dat je daar baat bij zult hebben.
Succes met alles en misschien tot horens.

LIefs,
Henriette
 
Hoi Jol,

In mijn eerse zwangerschap had ik ook last van isias, ik had toen yoga voor zwangeren en daar hadden ze allerlei oefeningen waardoor ik amper last had van isias.
Succes.

Groetjes Monique
 
hallo

Ik ben nu bijna 25 weken en heb er ook last van. Ik ga sinds 2 weken 1 keer per week naar de fysio en ben vorige week begonnen met yoga dus ben benieuwd of ik er resultaat bij ga krijgen. Wel moet ik zeggen dat ik er de ene dag meer last van heb als de andere. De fysio gaf aan dat het heel belangrijk is om bewegen af te wisselen met rusten en dat wandelen en fietsen er goed voor zijn. Ze vertelde ook dat het veel voor komt bij zwangeren.
Groetjes GB
 
Terug
Bovenaan