Vragen!

A

Anoniem

Guest

Hoi
ik heb een vraag ik ben nu 8 weekjes zwanger. En moet 2 aug voor het eerst naar zo'n voedvrouw.Maar nu is mijn vraag ik doe heel voorzichtig en veel zeggen dat dat niej hoeft want het zit goed vast dat vruchtje.wie kan mijn wat meer vertelen of zwangerschaps want is mijn 1ste x dus weet ik er nog maar weinig van.ik hoor et   wel ben trouwens op 24 maart 2007 uitgerekend dag naar me verjaardag

Groetjes carola

Je hoeft niet extra voorzichtig te zijn hoor!
Het vruchtje laat niet zomaar los, als er al wat mis mee is dan wel natuurlijk. Maar niet als het goed zit! Je kan dus lekker springen rennen etc!
Zou niet best zijn als het er zomaar uit kan vallen!

Groetjes Mickey (17 wk)

gefeliciteerd hoor

ik wist pas 2 maart zeker of ik zwanger was dus was al ruim 10 weken zwanger heb toen ook gewoon nog van alles gedaan en nog steeds hoor.

merk wel dat het nu iets lastiger wordt allemaal.

Geniet er maar van en probeer gewoon te blijven doen als je normaal ook doet ik denk dat dat het beste is(het is ook mijn   1e keer)

groetjes Danielle(29 weken)

Hoi carola,

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Je hoeft niet zo voorzichtig te zijn hoor, het kindje/vruchtje zit goed beschermd en veilig bij je.

Ik rij zelf een keer of 4 per week paard en ben daar ook niet mee opgehouden, neem alleen wat minder risico door niet te gaan springen of naar het bos te gaan, maar verder ben ik niet voorzichtiger geworden hoor.

Terug
Bovenaan