vragenrondje deel 2

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Eerder was er een kennismakingstopic die 700 reacties binnenhaalde.
Geslaagd zou ik zeggen.     Ik vond het in ieder geval een topper en zeg daarom ook, waarom geen vervolg!
Voor degene die niet weten wat ik bedoel. Ik stel een vraag de volgende beantwoord deze en leg de volgende vraag neer! Hopelijk wordt het net zo'n succes

Ik heb vanavond met veel plezier naar "Ik hou van Holland" gekeken!
Mijn vraag is... welk tv programmablijf jij voor thuis???!!!

groetjes,
Achnita

Hoi hoi,

ik vind het wel leuk, dit topic, maar ik wil je wel ff zeggen dat we elkaar onderling al veel hebben gevraagd... Soms kwam de vraag meerdere keren voorbij omdat we niet meer wisten wat we moesten vragen.
Maar ik doe graag mee!! Ik hou wel van spelletjes en elkaar beter leren kennen

Wij bleven thuis voor De Nieuwe Uri Geller!! We zijn zelfs een xtje naar de liveshow geweest. Superrrr!!

Wat vind je van de Lama's?

Ik vind de lama's altijd erg leuk. Alleen omdat ik onregelmatig werk kan ik het niet altijd zien......

Wat vind je van DIRT, komt op dinsdagavond. Ik vind het helemaal geweldig.

Groetjes Jiska

Hoi,
ik heb vorige keer niet echt meegedaan maar volgens mij is het de bedoeling dat we steeds een nieuwe vraag stellen toch? En niet alle tv-programma's afgaan, of heb ik het verkeerd begrepen?

In ieder geval om antwoord op de vorige vraag te geven: ik kijk nooit naar Dirt, misschien is het wel leuk hoor maar ik dacht dan moet ik weer een serie volgen! Ik ben trouwe kijker van:
As the world turns, Desperate Housewives, Grey's Anatomy, gillend naar huis en de afvallers XXL, dat vind ik wel weer genoeg, hahaha.

Hmmm ff nieuwe vraag bedenken?
Hou ja van Zomervakantie of Wintersport?

Groetjes van Sonja.

Er is eigelijk niks waarvoor ik thuisblijf. Ik werk onregelmatig vooral avonddiensten.
Dus elke keer als ik iets wil volgen is het een twee afleveringen en verder kom ik niet. Heb de moed dus maar opgegeven. En kijk waar ik   opdat moment zin in heb.
House vind ik vaak wel leuk om te kijken. maar hoeft ook niet per se.

hoi hoi

Ik blijf, als het even kan thuis voor: Grey's anatomy en House.

Groetjes Tam

Om antwoord te geven op de vorige vraag:

Zomervakantie!! Jippie, net vorige week een stacaravan geboekt in Zuid-Frankrijk. Heb er nu al zin in!!

Next question: Wat vind je van de sneeuw met de Paasdagen??

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan