Vreeeeeselijk dit!!

Lieve allemaal,

Alle zwangeren, gefeliciteerd!! Ik heb dit weekend niet gelezen, vandaar.

Ik had gisteren mijn NOD als ik uitga van een cyclus van 26 dgn wat ik normaal heb. Ik heb ook getest en neg. (vreselijk, die dingen moet ik gewoon niet in huis hebben, de verleiding is nl wel erg groot om toch te gaan testen)
Mijn temp was wel hoog gisteren en vanmiddag ook even getempt omdat ik vanmorgen heel snel moest opstaan. Hij was een graad hoger dan normaal (smiddags dus weliswaar maar goed).
Ik heb de afgelopen dagen niet het gevoel van ongi gehad, heb veel minder gevoelige borsten dan normaal vlak voor ongi en verder voel ik niets anders dan zenuwen, vreeeeeselijk.
Had net soort stroperige afschijding, kleur was licht. Misschien toch begin van ongi??
Ik moet dus gewoon wachten en nog eens wachten.....
Hoop natuurlijk op een pos. resultaat.
Dit moest ik even kwijt. Sorry dat het wat lang is...

Liefs Guusje

Hoi Guusje,
Ja dt is raar inderdaad maar het is denk ik toch handig om nog even een paar dagen te wachten en dan nog een test te doen als je niet ongi bent.
Heel veel succes en hopelijk ben je toch zwanger...

Liefs Sas

Hoi Guusje,
Ik herken je onzekerheid...en de testverspilling! Ach ja, wat maakt het uit. Alleen wel erg jammer dat ze negatief zijn he...denk je te weten dat je niet zwanger bent maar denkt het misschien toch te zijn(te weinig hormoon)
Mijn temp is s-middags ook veel hoger dan 's-ochtends, maar ik denk niet dat dit betrouwbaar is...weet iemand anders dit misschien?
Ik hoop dat je niet ongi wordt en snel positief test.
Liefs Esther
succes met het wachten

Terug
Bovenaan