vreemd beetje advies nodig

A

Anoniem

Guest
gister dus de krampen en bloeding gehad.... Toch vertouwde ik mijn eigen lichaam niet meer dat ik dacht laat ik eens een test doen...

Test gedaan en die geeft positief aan vind het zo vreemd en ben zo bang dat het mis gaat door de krampen... Haal straks maar even 1 test van Cb want ik ben op 8-1-2011 ongesteld geweest en op 5-2-2011 een klein beetje dus heb ook geen idee hoever ik dan heen moet zijn

wat denken jullie

Bij de digitale test van CB geven ze aan hoeveel weken je zwanger bent. heb je nog geen afspraak bij de VK?
Wat krampen of wat bloed hoeft niks vervelends te betekenen. Dit kun je ook krijgen door de innesteling.

Groetjes Judith

hai

heb net de VK gebeld die zegt gewoon afwachten en als bloedverlies niet doorzet volgende week bellen voor een afspraak of te wel je mag gewoon in onzekerheid blijven zitten....

Ga straks wel de digitale test halen dan weet ik in ieder geval hoever ik dan moet zijn

groetjes

Hallo,

Ik ben voor mijn gevoel een hele week ongesteld geweest, meer oud bloed dan een normale menstruatie maar ik had toen een afspraak bij de dokter staan en dacht toen goh laat ik eens ff testen en toen was ik dus zwanger, nog paar x wat bloedverlies en ook veel oud bloed verlies gehad. Ook helder bloed verloren maar niet veel.

Het kan ook een innesteling zijn hoor!!

Inmiddels 38 wk zwanger. Ik zou zeggen hou hoop en hopelijk krijg je geen krampen en hevig bloedverlies en ben je gewoon zwanger. Succes.
Gr tamjo

Tja, het klinkt onaardig maar zwanger worden en ook zijn is ook een hele boel spanning! Mijn oudste is inmiddels 12 en vanaf de eerste dag dat ik haar in mijn buik had is er geen dag voorbij gegaan zonder dat ik geen zorgen had. Ben weer inmiddels 31 wk zwanger en weer allemaal mijlpalen waar je toch voor in spanning zit.
Er zit echt niks anders op dan proberen rustig te blijven. Heel vroeg in de zwangerschap kan een VK ook nog erg weinig doen. Pas rond week 6/7 kunnen ze bij een interne echo zien of er inderdaad een hartje klopt.

Sterkte met de spanning en hoop het leukste voor je, dan zie ik je wel in een ander forum komen

Groetjes

Hoihoi,

Kan me een goed voorstellen hoe je voelt!! Heb zelf nog geen test gedaan, maar heb hetzelfde verhaal. Ben in week 4 ongi geweest, heb een korte cyclus van max 24 dagen, en ben afgelopen weekend niet echt ongi geweest. (een klein beetje bruin bloed net als jij, en dat was na 3 dagen wer over) Nu heel af en toe een heel licht streepje bruinig iets bij het afvegen. (sorry voor de details!) Ik ga na het weekend een test doen denk ik.

Ik zou, net wat de dames voor mij hebben gezegd, toch proberen rustig te blijven. Als het goed gaat gaat het goed, en zo niet dan kun je er niks aan doen. Klinkt misschien erg hard, maar als je je erg druk maakt en je bent wel zwanger is dit ook niet erg goed. Kortom een weekje afwachten dus... pfffff wat kan een week dan lang duren!!!!

Liefs Ciomama!

Hallo

bedankt voor jullie reactie... Ja er zit echt niks anders op dan wachten.
En wachten duurt dan heel lang maar goed VK zei ook als je een miskraam krijgt dan moet je wel meer bloed hebben als nu. Nu heb ik alleen een klein beetje bruie afscheiding na het plassen. dus daar hoop ik nu maar een beetje op zodat we volgende week gewoon kunnen bellen voor een afspraak.

meiden jullie ook succes

Het bloed kan ook oud bloed zijn of bloed van je baarmoeder omdat die aan nu in beweging is. Dit was het geval bij mijn vriendin. Het wachten is inderdaad heel vervelend, maar als je je zorgen maakt en het houdt je wakker dan zou ik de VK vragen of je toch snel langs mag komen.

Terug
Bovenaan