Vreemd foldertje....

Hoi meiden,

Vanmorgen bracht de postbode me toch een vreemd foldertje. Het zag er heel indrukwekkend uit, over het Mex. griepvaccin. Het heet 'belangrijke informatie over het griepvaccin'. Dus ik begin te lezen, wordt het hele vaccin de grond in geboord en het advies: vooral niet laten inenten.
Nu zijn wij gisteren al geweest voor de prik dus ik heb er niets meer aan maar ik vond het wel erg vreemd dat ik zoiets in de bus kreeg. Ben benieuwd of de minister en de GGD's hiervan op de hoogte zijn want die zullen er niet blij mee zijn. Gelukkig vond ik de boel erg ongeloofwaardig. Ze kwamen met studies uit 1975! Alsof er in die tijd niets is veranderd.... -:)
Hebben jullie het ook gehad?

Groetjes,
Maike

Wat een rare folder!! Ik heb de folder niet gekregen.
Maar wel heel raar, eigenlijk zou je moeten bellen hierover.
Jesse heeft vanochtend de prik gehad.

Gr Linda

ik heb nog geen post gehad, maar ik zag net wel op het nieuws dat er andere vreemde folders rond gaan over het tattoeren van je burgerservice nummer... ook nep. Ik verwacht dat achter jou folder ook een een of ander gefrustreerd persoon zit.
Als ik m zou krijgen zou ik de ggd eens bellen, gewoon om melding te maken.. dan zal dat ook wel op het nieuws komen...

Terug
Bovenaan