Vreemd gevoel in mijn buik

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Mijn Nod is pas 7 juni ongeveer, heb namelijk een beetje onregelmatige
cyclus, 1e twee maanden 29 derde maand 32 vierde maand 38 dus ik ga
ongeveer van het gemiddelde uit, 31 dagen.

Nu heb ik vanaf gisteren al een raar gevoel in mijn buik, net alsof ik
ongi moet worden heel vreemd, het kan natuurlijk zijn dat ik eerder
ongi word maar ik vind het zo raar, heb ik anders nooit last van. Ben
ook wel wat moe, maar ga ook nooit erg vroeg op bed dus hoeft ook niets
te zeggen. (wel heb ik het gevoel dat ik vaker naar de wc moet en dan
bedoel ik op zich niet dat ik vaker moet plassen. SORRY) Hebben anderen
hier ook wel eens last van?

Gisteren moest ik wel heel vaak plassen maar vandaag weer niet.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik het te graag wil maar ja..........

We zullen nog wel een weekje afwachten maar vind het wel spannend!

Liefs Cindy

Hoi Cindy,

Dat herken ik! Ik weet zelf ook nog niet of ik wel of niet zwanger ben, mijn NOD is morgen (of vandaag) dus dat is nog even heel erg spannend, maar ik had ook vanaf de ovulatie (en mogelijke bevruchting) een soort zeurderige buikpijn, inderdaad net of je ongesteld moet worden. Dit heeft ongeveer een week geduurd, toen had ik nergens meer last van. Ik dacht zelf ook dat dat wel psychisch zou zijn  hahaha.
De laatste dagen heb ik wel zeer gevoelig tepels en weer dat zeurderige gevoel, maar ja, dat heb ik vlak voor de menstruatie ook, dus dat zegt nog niets!

We wachten af!

Groetjes Saskia

Hoi

Ik ken het gevoel heel erg goed.
BIj Kris eerste kindje toen ik zwanger was had ik dat ook in het begin.
Nu zijn we al weer 9 maanden aan het klussen. heb heb al een hele tijd zo'n raar gevoel in mijn buik. Als of ik ongie moet worden. en ben zo moe onverklaarbaar kan de hele dag wel slapen. Heb ook constant het gevoel dat ik naar de wc moet.

Ben 1 mei ongesteld geworden. ben het best lang geweest 8 dagen toen werdt ik 19 mei weer heel licht 2 dagen dacht ik ongesteld. Vond het raar want al die negen maanden was mijn cycles tussen de 28 en 32 dagen. Sinds die tijd 19 mei heb ik zo'n raar gevoel de hele tijd als of ik ongesteld moet worden. Als ik zo terug reken zou het 19 mei ongeveer kunnen dat het innestelingsbloed was. maar ben mezelf erg gek aan het maken nu denk ik. heb al test gedaan maar negatief.

Maar voel me zwanger raar is dat. Ben zo erg moe erge druk op blaas. en lichte ongesteld hiedsbuikpijn.

Ik weet het niet meer. ga maandag naar de dokter.
Maar herken het gevoel.

Groetjes jenny

Terug
Bovenaan