vreemd gevoel

Hallo allemaal,

Volgens mij kan ik nergens anders meer aan denken dan aan zwanger worden!! Ik wordt er helemaal gek van. IN mijn vorige berichtje schreef ik dat ik na mijn miskraam net weer voor de eerste keer ongesteld ben geweest. de laatste dag was vorige week vrijdag. Natuurlijk gelijk weer begonnen met oefenen vanaf het weekend. Nu had ik zaterdag na het oefenen weer wat donkerbruin bloedverlies maar ga er van uit dat dat nog van mijn ongesteld is geweest. Nu hebben gisterenavond ook geoefend en nu had ik vanochtend wat meer afscheiding wat roze gekelurd was. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is?? Of hoe dit te verklaren valt? Zit gelijk alweer te denken of het dan misschien toch???,,,,,..... Zal wel weer schijn zijn... maar goed, misschien heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt, ik hoor het in ieder geval heel graag. Heb nog steeds een raar gevoel in mijn onderbuik, opgeblazen gevoel en het idee dat mijn borsten wat pijnlijker zijn. OHHHHHHHHHHH, ik word er gek van..... Moet maar gewoon beseffen dat het niet zo is, anders ben ik straks weer zo verdrietig. Met mijn eerste keer was het nadat ik gestopt was met de pil na twee maanden al raak, zal niet weer zoveel mazzel hebben neem ik aan. Maar goed, misschien is maar beter ook dat het niet zo snel weer gaat gebeuren, straks gaat het weer niet goed.

Ga maar proberen om mijn gedachten weer even op wat anders te zetten.....

liefs sammy

Oh Sammie, ik begrijp je zo goed en ik weet ook hoe moeilijk het is om ergens anders aan te denken. Ik dacht nu dat het echt weer raak was, ik had alle symptomen maar ik werd "gewoon" weer ongi. Ik heb echt een potje zitten janken. Toen ik ervan was bekomen ben ik gelijk weer gaan rekenen wannneer mijn volgende vruchtbare dagen zijn en zit er weer helemaal in. Nu moet ik nog ff wachten tot de vruchtbare dagen maar ik KAN het gewoon alweer niet van me afzetten. Ik had een vol gevoel, moest veel plassen, vergeetachtig, misselijk, duizelig enz en het was dus niet zo, heb het me blijkbaar verbeeld. Ben nu nog steeds misselijk maar net mijn ongi gehad en gister voor de zekerheid nog een test gedaan maar deze was weer negatief.

Maar.... iedereeen is anders en ik hoop dat het bij jou wel raak is. Hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

Liefs PO

He lieve Po,

Dank voor je lieve reactie. Wat een gedoe allemaal he. Elke keer als je licham ook maar 1 heel klein teken geeft denk je: zou t? om gek van te worden. Heb gisteren een test gedaan: terwijl ik eigenlijk al wist wat de uitslag zou zijn... Tja wat wil je, ben anderhalve week geleden ongesteld geworden, denk ik nu echt dat een test nu al een streepje laat zien. Om geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek van te worden. haha, probeer er af en toe maar een beetje om te lachen. Ik snap ook weinig van mezelf, zit in mezelf te prikken om te voelen of ik al pijn in mijn borsten heb! prikprik. Wanneer ik druk aan t werk ben of iets leuks aan het doen ben, dat zijn de enige momenten wanneer ik er niet aan denk. Elke internet-pagina over baby, miskraam etc heb ik al gezien: nooit van mezelf gedacht! Maar goed: ben ik in ieder geval goed voorbereid voor een volgende keer zullen we maar zeggen he.

Zou nu al best ver zijn: was 13 april uitgerekend: kun je nagaan. Is al bijna weer een half jaar voorbij....

Maar vertel mij eens Po, hoe kan het dat je denkt dat het zo is en dat het steeds maar niet zo is....
Kun je je lichaam zo gek maken dat het lijkt alsof?

Ik weet wel dat als het weer zover is, ik een gat in de lucht spring in 1e instantie. Maar dan breekt de realiteit weer aan en denk je alleen aan dat het fout kan gaan.

Maar goed. Snap er niks van dat ik vorige x ongi ben geworden. had zo ontzettend vel geoefend of zal mijn lichaam nog niet helemaal klaar zijn geweest.

Kan het ook zo zijn dat je een late eisprong hebt die pas na ongi gaat innestelen? Zou dat kunnen?

Volgens mij kan alles.

Volgende week gan we oudjaar vieren met veel vrienden. Zitten er twee bij die net een kindje hebben gehad. Ben blij voor ze, maar stiekem ook zo jaloers: ik hoop dat ik het van me af kan zetten en een leuke avond kan beleven. Op naar het nieuwe jaar en dat jij en ik alletwee een kindje krijgen en natuurlijk de rest van de meiden hier ook.

Nou, wie weet wat er komende twee weken nog gaat gebeuren en bij jou de komende vier weken. Ik doe het gewoon om de dag vanaf dat ik niet meer ongesteld ben tot aan de dag dat ik weer ongi ben. Mijn lief weet niet wat hem overkomt. hahahaha. Sterkte maar weer.

Liefs Sammy

Lieve Sammie,

Ik herken het zo wat jij schrijft. Ik ws 4 april uitgerekend en die datum komt ineens akelig dichtbij nu. Ik had de vorige keer ook zo het gevoel dat ik van de week nog maar eens een test gedaan heb waarvan ik ook het antwoord al wist maar ja, je hoort zo veel over innenstellingen en zo dat ik dacht het kan geen kwaad en dan hou ik mezelf gewoon niet meer zo voor de gek.

Het kan wel hoor, dat je wel zwanger was maar dat de innestelling niet goed ging en dan komt het er als een menstruatie uit (dat gebeurt zelfs in de meeste gevallen).

Ik hoop voor jou ook dat je je er een beetje overheen kan zetten, net wat je zegt, als je bezig bent is het okay maar als je dan op bed ligt, tja dan kun je er niet omheen om er aan te denken.

Hoop dat ik mijn lief ook zoveel kan verleiden en dat het bij ons allebei (allemaal op dit forum) snel raak is.

Sterke, succes en fijne dagen,

Liefs Po

En Po, hoe waren jouw kerstdagen? Mijne wel oke hoor. Ben 1e kerstdag lekker bij wederzijdse ouders langsgeweest. Gisteren niks gedaan, lekker!! Heerlijk gewoon.

Gister was lachen, had mijn lief verteld dat als ik een gemiddeld persoon ben ik gisteren mijn eisprong zou hebben (doe nog niet aan temperaturen) Was gister precies twee weken geleden dat ik ongi werd. Zegt ie, haahah, moeten we het vandaag dan 4 keer doen?? HIhi, ik heb hem maar even het een en ander aan info gegeven zodat ie t wat beter snapt. En verder wil ik alleen vrijen als we er alle2 zin in hebben. Natuurlijk maak ik rond deze dagen wel iets meer zin, maar het moet geen moeten worden. Hij zei nog: van mij mag het nog wel twee maanden zo doorgaan. Hahaha, handigerd. Maar goed, hij zou het ook erg fijn vinden om weer zwanger te zijn hoor. Dat zegt ie ook heel vaak. Ik vind het ook wel apart om te zien hoeveel impact het op je kerel kan hebben. Niet dat hij er veel over praat ofzo, maar bij die ene echo was hij er erger aan toe dan ik toen we hoorden dat het vruchtzakje leeg was. Hij ging toen bijna onderuit van de schrik.

Ik heb gisteren nog wel geoefend, hoop dat ik in de loop van deze week een beetje bloedverlies krijg: innesteling!!!! Heb ook mijn lief verteld dat 9 januari d-day is voor ons. Hoop wel dat ijn cyclus weer net zo precies is als voor mijn miskraam. Dat ie niet opeens een paar dagen langer is.

Vind het fijn dat je elke keer weer reageerd. Heb jij dat ook dat het je zoveel doet als je reacties krijgt. Is net of je er niet alleen voor staat.

Nou goed, ga weer eens aan t werk. Hoop snel weer een berichtje van je te lezen. Sterkte met oefenen: doe maar s een lekkere massage ofzo geven aan je lief, of doe iets wat ie ontzettend lekker vind dan krijg je hem zo elke dag zover. hahah. Succes en tot snel lieve Po.

Knuffel, Sammy

Terug
Bovenaan