Vreemd gevoel..

Ik ben vrij vandaag en heb net Jamie wel naar het kdv gebracht. Maar ik vind het wel raar om thuis te zijn zonder mijn mannetje om me heen.

Maar ook wel lekker, want ik ga zo toch in huis aan de gang. Ik moet nog zo veel pakken en opruimen. En over 5 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje al.

Dus ik ga gauw aan de gang, hihi.

Gr. Natasja mv Jamie

ik snap het wel, wij doen het ook weleens (bv afgelopen Goede Vrijdag was het kdv gewoon open maar wij vrij) en dan voel ik me wel een beetje schuldig... maar ik geniet er ook van, en 's avonds   vind ik het heerlijk dat hij er weer is!!

pak ze vandaag, lekker de boel uitmesten!

liefs Jenneke

ja raar is dat he!
ik was vorige week ziek heb toen ook marek naarhet kdv gebracht maar vindt het toch een raar gevoel als ik thuis ben en hij daar
maar voor hun is het leuker om lekker te spelen met andere kinderen
Schiet al lekker op zeg nog eventjes en dan zit je lekker in je nieuwe huisje

Geloof me Natasja: ook dat went hoor! Ik ben op woensdag ook kindloos en ga als een tornado door mijn huis om alles weer op orde te brengen. Heerlijk om aan één stuk door te kunnen gaan!
En 's middags blij dat ik hem weer lekker op kan halen

Groetjes van Cissy

Hoi,

De halve dag alweer om, hihi. Nee hoor zo erg is het niet. Ik vind het wel lekker. Ik kan lekker mijn gang gaan en hoef geen rekening te houden met Jamie. Hij vermaakt zich wel hoor. Ik voel me dan ook absoluut niet schuldig.

Het is alleen vreemd, omdat hij anders altijd om me heen is als ik thuis ben. Maar ik moet zeggen ik geniet er wel van hoor.

Gr. Natasja mv Jamie (die eventjes wat lekker klaar gaat maken, hmmmm. Broodje frikandel ofzo, hihi)

Heel herkenbaar! Julian gaat 1 dag in de week, zodat ik ook een dagje voor mezelf heb. In het begin ging ik heel bewust direct na het wegbrengen door naar de stad of plande ik afspraken in en later had ik vaak als ik dan wél thuis was dat ik heel rustig de trap opging enzo, omdat ik het idee had dat Julian op bed lag te slapen.
Het went wel hoor, en ik vind het heerlijk zo'n dag voor mezelf! Ik gebruik die dag juist niet om te poetsen, maar om dingen voor me zelf te doen (stad in , kapper, lunchen met een vriendin, in de tuin bezig zijn, naar de sauna met mijn vriend, of gewoon lekker op de bank met een kop thee, heerlijk!)
En aan het eind van de dag het toetje: Julian weer ophalen, want dát blijft toch het allerleukst!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ik kan me voorstellen dat het vreemd is maar geniet er maar lekker van.
Jij kan lekker doorgaan en je kindje heeft het vast enorm naar zijn zin.
Ik ben stiekem wel een beetje jaloers, zou graag een dagje voor mezelf willen maar goed die tijd komt ook wel weer, psz is al weer over een half jaartje en time flyes....
Succes met pakken!!!

groetjes Daniëlle.

Hoi,

Ik heb het nu ook... ben met zwangerschapsverlof maar ik blijf Isis wel naar het kdv brengen. Ten eerste vindt ze het superleuk, ten tweede betaal ik er toch voor (ja, toch...), ten derde wil ik dat ze een beetje in haar normale ritme blijft en ten vierde kan ik de rust wel gebruiken... Allemaal goede redenen, en ik sta er ook zeker achter, maar tóch blijft het een raar idee; je kind wegbrengen terwijl je  zelf thuis bent!

Geniet van je vrije dag (is alweer bijna om!) en strakjes lekker Jamie weer ophalen en helemaal plat knuffelen!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en 38w zwanger van haar zusje!

Terug
Bovenaan