Vreemd gevoel...

Hoi allemaal,

Misschien is het onderwerp een beetje zwaar geschreven, maar het is een vreemd gevoel.....

Ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben, helemaal in de wolken.
Al bij de huisarts geweest en een afspraak bij  het geboortecentrum op zak  en nu afwachten.....

Nou weet ik dat ik zwanger ben en tot nu toe alleen af en toe wat krampen en moeier als normaal, maar dat is het ook....nu zullen jullie wel denken dat zijn toch genoeg aanwijzingen, maar het gevoel is er verder niet echt.
Zou het komen omdat het de eerste is en ik voor mijn idee ook nog heel lang moet wachten tot de eerste echo? Of maak ik me teveel zorgen op dit moment?
Het enige waardoor ik nu zeker weet dat ik zwanger ben is omdat ik geen bloeding heb gehad...
Weet niet of ik het zo duidelijk genoeg uitleg.
Samen met mijn vriend hebben we het er  vaak over en ik voel me heel erg gelukkig, begrijp me niet verkeerd. Maar het is net of ik een gevoel mis....
Prijs me ook gelukkig dat ik niet ochtendmisselijkheid heb of andere vervelender kwaaltjes!

Misschien komt het besef helemaal als de eerste echo gemaakt is en ik het met de wereld kan gaan delen...

Heeft iemand anders dit gevoel ook gehad??

Groetjes Deedee02

hey deedee02

ik weet presies wa je bedoeld!!
ik heb er ook last van haha nou ja nergens van dus haha
alleen buikpijn een beetje nog  niet moei !
maar heb tot nu toe ook vakantie gehad moet morgen weer beginnen dus wie weet !

maar weet wa je bedoelt ik voel ok niks en het is ok mn eerste maar denk dat het gewoon goed zit en zou het wel fijn vinden als ik er zo door heel kan wandelen haha

liefs leentje
5w,4d

Hoi Deedee

Bij mij eerste zwangerschap heb ik nooit ergens last van gehad, geen misselijkheid, geen zware borsten ik was niet echt moe.
Ik vergat soms dat ik zwanger was, maar in sept 2006 is er toch een schat van een meid geboren van 8 pond hahaha !!!
Nu ik weer zwanger ben kan ik vergelijken en deze zwangerschap is heeeeel anders, ik ben met vlagen misselijk, last van mijn borsten en nu al bandenpijn.
Dus zo zie je maar weer elke zwangerschap is anders.

Groetjes Mama2006 (6w+2d)

Had al zo'n vermoeden dat ik me te druk maakte, maar het is zoiets raars......
Nou ja idd hoop ik ook wel zo door mijn zwangerschap heen te wandelen.
Het frappante was wel dat ik vannacht met een "knoop" in mijn buik heb wakker gelegen. Net of het een teken was dat het toch echt zo was....heel apart

Groetjes Deedee02

Ik herken het helemaal.... Dit is mijn 2e zwangerschap en het is zooooo anders dan de 1e keer. Had ik de 1e keer echt pijnlijke borsten(ik moest ze gewoon ondersteunen als ik de trap afliep), was ik veel misselijk en kon ik slecht tegen geurtjes, deze zwangerschap ben ik vooral moe en heb ik veel honger, maar dus geen pijnlijke borsten, geen last van mijn buik en nauwelijks misselijk(als ik regelmatig kleine beetjes eet, zelfs helemaal niet). Ik wilde zelf net een topic plaatsen over dit onderwerp, maar je was me voor. Fijn om te lezen dat dit dus normaal is.....

Groetjes, Yvette

Hoi Deedee02

Maak je vooral geen zorgen! Zoals de andere dames al hebben aangegeven, elke zwangerschap is anders. Ik ben nu zwanger van de derde en heb ook vrij weinig kwaaltjes, ben wel extreem moe. Er kan nog van alles veranderen in al die 40 weken, want ook geen dag voelt hetzelfde. Maak je niet druk en verwacht vooral niet teveel van jezelf! Je lichaam heeft alle energie nodig voor je kleine wondertje!

Liefs LBmamsie

Hoi,

Ik begrijp precies hoe je je voelt, ik heb het zelfde. Het is de eerste keer voor mij, en het klinkt heel raar, maar de test liegen niet  gelukkig. Ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik wel heel erg aan het idee moet wennen hoor, ben heel blij dat ik een mama word, maar vindt het ook nog heel onwerkelijk allemaal...

groetjes Maris

Nou inmiddels weet ik wel dat ik zwanger ben hoor
Had het ook al in het andere onderwerp vermeld, maar had gisteren een lichte bloeding met behoorlijke krampen.
Nu is het bloeden gelukkig gestopt maar die vervelende (soms best heftige) krampen blijven wel aan.
Inmiddels denk ik ook dat mijn darmen behoorlijk op gaan spelen want ik ben aardig opgeblazen in mijn buik.....dus ja ik voel wel wat.
Alleen is dit wel weer teveel van het goed op dit moment, nu maak je je weer zorgen of alles goed gaat....en dan de geweldige sjaggie buien haha, mijn wederhelft moet het soms wel ontgelden hoor
Duurt waarschijnlijk nog eeuwen ,voor mijn gevoel dan, voordat ik de eerste echo mag maken.
Maar misschien komt alle onzekerheid ook doordat het de eerste is en je eigenlijk niet weet wat je mag verwachten...nou ja zolang het "droog" blijft daar beneden ben ik iets minder ongerust

Groetjes Deedee02

Terug
Bovenaan