Vreemd hoor

Hallo,

Deze maand voor het eerst in een half jaar geen hormonen. Aangezien ik daar nogal wat bijwerkingen van had is het wel even lekker en ik knap ook zienderogen op. Ben wel blijven temperaturen en gisteren op dag 15 spontaan een verhoging. We zijn er even van uit gegaan dat het een eisprong is. Nu blijft de temp gelijk, Het zal toch niet waar zijn dat ik nu ineens zelf een eisprong heb? Volgende week naar de gyn maar ben heel benieuwd of het zo maar ineens kan. Iemand ervaring ermee?

Hoi Supertje,

Ik ken je voorgeschiedenis niet, maar begrijp dat je niet vanzelf een eisprong had?
Ik heb hetzelfde probleem ook sinds mijn 2e bevalling (helaas niet goed afgelopen). Bij mij is de diagnose PCOS. Nu ben ik ruim 7 kilo afgevallen en heb ik op 7 juni spontaan een eisprong gehad. Ik voelde het duidelijk en de volgende dagen was mijn temperatuur hoger. Helaas nu weer lager, dus waarschijnlijk niet zwanger. Op 17 aug. heb ik weer een afspraak bij de gyn. om evt. met Clomid te beginnen, maar ik ben benieuwd hoe mijn volgende cyclus zich ontvouwd en of ik überhaupt nog hormonen nodig heb. Misschien is het afvallen en de verminderde spanning van de afgelopen tijd voldoende geweest om e.e.a. weer op de rit te helpen. Mijn gyn. had al gezegd dat dit zou kunnen gebeuren, dus ik hoop het.

Liefs,

Maaike

Hoi Maaike,

Ik heb al een half jaar clomid achter de rug omdat ik inderdaad niet spontaan een eisprong kreeg. Ook vandaag is de temperatuur nog steeds verhoogd. Ook bij mij waren er veel spanningen in de afgelopen maanden en ik had nu zoiets van even een maandje bijkomen en dan gaan we weer eens verder kijken.

Maar wat erg voor je dat je 2e bevalling niet goed is gegaan? Heb je het al wel een beetje een plaatsje kunnen geven? Lijkt me verschrikkelijk. Ik heb 10 jaar geleden een paar keer een miskraam gehad en vond dat al erg. (in die tijd had ik wel eisprong zelfs met de pil).

Ik wens je heel veel sterkte en heel veel succes.

Groetjes Supertje

Terug
Bovenaan