Vreemd ongesteld?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moet effe mijn verhaal kwijt want ik word er helemaal gek van. Vooral van mezelf!

Gisteren ben ik ongesteld geworden, tenminste iets dat er op lijkt. Ik had vanaf afgelopen donderdag al donder bruine afscheiding dus ik verwachtte dan ook deze week, donderdag, ongesteld te worden. Maar maandagavond zat er al meer bloed bij, daar keek al een beetje vreemd van op. Zoals we allemaal wel weten laat ons lichaam ons nu nog wel een in de steek, dus...
Gisteren was ik echt ongesteld, dacht ik. Vandaag moest ik werken, niets fijners dan de tampon. Maar vandaag was deze niet vol, een heel klein beetje rood erin??!
Weer terug naar de inlegkruisjes...
Het is nu dus avond en ook het inlegkruisje is niet voller geworden.

Het zal allemaal wel aan mij liggen maar ik snap helemaal niets meer van mijn lichaam. Ik heb zelfs neigingen gekregen om toch maar een test te kopen en effe te testen. Uiteindelijk heb ik dat niet gedaan. Heb bedacht dat ik wacht tot morgen want dat is normaal de dag dat ik ongesteld word. Gebeurt er dan weer weinig tot niets ga ik toch maar effe testen. Vreslijk die onzekerheid. Dan nog liever echt ongsteld dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!

Zo heerlijk effe van te af te praten. Ik ben het voor even weer kwijt.

Groetjes Juffy

Hoi Juffy

Ik ken dat, ik heb dat ook regelmatig. Gek wordt je ervan! Ik heb het zelfs eens 14 dagen achter elkaar gehad en de keer erop was ik weer normaal ongesteld. Liever in een keer heel heftig en dan ben je ervan af, dan dit 'gedrup'. Sterkte ermee en laat je niet gekmaken....

Groetjes
VB

hoi jufie,
inderdaad ik weet hoe het is van een tampon naar een inlegkruisje enz..
ik was 9 dagen overtijd een negatieve test en gisteren eindelijk ongesteld geworden. tenminste dacht ik. van gistermiddag tot vanmorgen een paar druppeltjes bloed met bruine afscheiding. sorry
en vanavond na mijn werk kreeg ik zo'n echte ongesteld worden buikpijn dus weer gauw een tampon in en tot nu toe nog niks....
ook mijn lichaam is goed met mij aan het sollen.
ik hoop dat het de volgende keer dat ik ongi moet worden normal gaat..
en jij ook veel succes.
we gewoon verder.
groetjes pally

Eindelijk weet je dan waar je aan toe bent

als je ongi word

maar ja nu weet je het nog niet

het kan nog 2 kanten op

Ik duim voor je dat het wegblijft en

je natuurlijk een positieve test hebt

groetjes natasja

Terug
Bovenaan