Vreemd toch..

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik snap er soms helemaal niks van... Afgelopen donderdag ongesteld moeten worden en inderdaad 's morgens wel wat bloed verlies en dat was het. Verder helemaal niks! Getest maar negatief. Hoe onzeker kan je worden?! Hebben jullie hier ook weleens last van?

Liefs van mij

hoii,
het kan een late innesteling zijn?? Of het begin van een menstruatie en dat ie later doorzet..

Succes!

Over zwangerschapstesten ben ik niet te spreken.
Ik heb 2 kinderen en bij bijde zwangerschappen gaven alle testen negatief aan ook de testen bij de huisarts.

Succes en hoop dat je snel zwanger word

Heb ik ook eens gehad... mijn cyclus was gewoon van slag. 2 weken later werd ik alsnog heftig ongesteld. Sorry positief nieuws heb ik dus niet. Tenminste niet wat ik zelf heb meegemaakt.

mijn schoonzusje daarentegen was wel zwanger toen zij dit meemaakte... kan dus 2 kanten op... hopelijk voor jou de goede...

xx

Hay meisje,

Moeilijk, bij mij was de test pas positief toen ik 7 dagen overtijd was.................late eisprong blijkbaar......................spannend!! Hou ons op de hoogte!

xxxxxxxies

Ik testte beide zwangerschappen ook pas een week na NOD positief. Mijn HcG komt blijkbaar laat op gang, hoor je vaker. Positief blijven! Spannend...

Helaas :-(
De rode duivel is dan toch op komen dagen... We gaan voor ronde 3! Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!

Terug
Bovenaan