vreemd verloop van mn miskraam?

hallo ik was 6 a 7 weken zwanger en heb een miskraam gehad, nu ben ik alweer 2 weken verder na veel buikpijn, heel veel vloeien en verdriet en zit ik net op de wc. (alles was over al drie dagen niet meer gevloeid) zie ik ineens een blaasje met wat vocht eruit komen.   sorry niet zon fris verhaal maar kan het niet anders omschrijven.

is dat normaal dat dat er pas zo laat uitkomt?

ik had al een inwendige echo gehad van de week en toen was alles schoon.

hoe kan dit allemaal? en hoe weet je dat je 100 % schoon bent?

liefs ikke

Hoi

Dit zijn inderdaad altijd rot momenten.IK was vorig jaar gestopt met de pil en zonder dat ik het wist was ik in mei al 3 maanden zwanger zonder dat ik het door had.Ik was gewoon ongestelt.Tot dat ik naar de wc ging en steeds meer bloede en in een keer komt daar een prop uit.En ik stond er niet bij stil.Maar toen ik bij de dokter was geweest kreeg ik twee klappen te verwerken.1 ik was zwanger zonder dat ik het wist en toen kreeg ik tehoren dat ik en miskraam had.En dat propje was dus de baby.Ik heb nachten liggen tehuilen.En inderdaad ik vloeide ook nog steeds en het hield niet meer op.Pas na een poos.Ik ben  pas laat naar de gyn.loog gegaan omdat wij op vakantie gingen.En ik kwam in juni daar voor controle en in september moest ik weer want toen bleek ik alweer zwanger tewezen. De dokter verwachtte dat niet zo snel nou ik ook niet en ik moet je zeggen ik was ook erg bang en voorzichtig en ik kon het maar niet geloven..Maar afgelopen april is mijn dochter geboren en gelukkig gaat het goed.

groetjes bauwina en janine

hoi nog een keer.

Op laatst vloei je niet meer en als ze inwendige echo hebben gedaan en ze zeggen dat het schoon is.Is het ook schoon.Ik vloeide nog wel wat maar niet veel.
groetjes

Terug
Bovenaan