Vreemd vreemd en frustrerend

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik zal me eerst even kort voorstellen want ik ben nieuwe hier, ik ben Joyce! Ik ben een jonge moeder van (zondag) 22 jaar. Ik heb mijn dochter van 4.5 op mijn 17e gekregen.

Ik was er niet bewust mee bezig om zwanger te worden, maar was niet consequent genoeg met de pil en was op die leeftijd nog wat te naïef om bij de gevolgen stil te staan. De eerste maanden van mijn zwangerschap ben ik gewoon ongesteld geweest, heb ik ook nog gewoon de pil geslikt, en had ik nergens last van.

Rond de 10 weken kreeg ik wel een vermoeden dat er iets anders dan anders was dus heb ik die week in totaal 3 testen gedaan. Uitslag NEGATIEF. 2 weken later voor de zekerheid een urinetest bij de huisarts gedaan. Ook NEGATIEF. Dus ben ik gewoon mee gegaan op survivalkamp en heb ik nog mee gedaan met bungjumpen, wildwaterraften, abseilen, 30km door de bergen in Oostenrijk lopen en nog flink gefeest!

Maar toen kreeg ik een buikje! Dat kon toch niet? Weer naar de huisarts, weer een negatieve test en hij kon niks voelen ballonetje. Hierna was ik er zelf eigenlijk wel van overtuigd dat het wel zo moest wezen en had ik schurft aan wat de huisarts zei dus heb ik gewoon een afspraak gemaakt bij de VK en na een echo bleek ik al 16 weken zwanger te zijn!

Inmiddels zijn we 4.5 jaar verder. Heb ik alles goed voor elkaar, een huis, een bijbaan en een opleiding met baangarantie ( over 6 mnd klaar ). En zijn we bezig met ons 2e kindje.

24 augustus heb ik mijn Mirena spiraal laten verwijderen en vanaf toen zijn we bezig. Ik heb na het verwijderen direct mijn weekje gehad en vervolgens ben ik nooit weer ongesteld geworden. Inmiddels zijn we 22 oktober. heb ik 6 testen gedaan, die allemaal NEGATIEF zeggen.

Dit is voor mij erg frustrerend gezien alle negatieve testen tijdens mijn vorige zwangerschap.

Zijn hier meer leden die van die bizarre dingen hebben mee gemaakt?

Hoi Joyce,

Ten eerste welkom!

Als ik jou verhaal zo lees, dan zou ik als ik jouw was weer eens mooi naar de verloskundige gaan!

Gr.Yvon

Bedankt Yvon!

Denk dat ik dat inderdaad maar ga doen. Ik zeg steeds ik wacht nog een weekje of ik ongesteld wordt en zo niet ga ik naar de huisarts maar dat zeg ik ook alweer drie weken.

Heb wel last van een rommelige buik. M'n borsten zijn voller en ik moet vaker naar 't toilet, dus het zou me niks verbazen.

Welkom meeeeeeeeeen wat frustrerend zeg!!!!! Nou hopelijk heb je gauw uitsluitsel.
Ik zou ook navragen bij de verloskundige wat je het beste kunt doen om er achter te komen of je wel of niet zwanger bent je kunt moeilijk elke maand voor een echo hihihi succes

Ja dat wordt een duur grapje voor het ziekenhuis hè. Ben 2 weken geleden wel naar de huisarts geweest omdat ik nogal veel pijn had tijdens ons intieme momentje hihi, waar ik nooit last van heb gehad!

heb toen een inwendig onderzoek gehad, en er was niks bijzonders te zien behalve wat meer afscheiding. Kan duiden op zwangerschap maaaaaaaaaar je weet 't niet. De pijn is nu weg, maar we hadden afgesproken dat als die bleef ik weer aan de bel zou trekken en dan zou de vrouwelijke arts me doorverwijzen naar gynaecologie voor een inwendige echo!

Kan me natuurlijk ook even goed aanstellen zodat ik die echo krijg. Ohh frustraties lijden soms echt tot wanhoop.

hey welkom!!

wat een bijzonder verhaal!! dat hoor je niet zo heel veel!! als je het niet vertrouwd dan zal ik ook even de VK bellen, vooral omdat je het al eerder hebt mee gemaakt, dan kan het natuurlijk ook wel een 2e keer voor komen!
ben heel benieuwd meid!!

Groetjes

Karin

Hoi!

Ik vond je verhaal erg bijzonder, weet je al iets meer intussen, ben benieuwd!

Nee nog niet! Woensdag naar de HA, ben erg benieuwd. Heb in die tussentijd alweer 3 testen gedaan waarvan 1 een heel vaag plusje aan gaf. Hij stond er wel... maar voor mij nog niet duidelijk genoeg om overtuigd te zijn! Hoop dat ik woensdag wat duidelijkheid krijg.

Terug
Bovenaan