Vreemd, weeïg gevoel..

Lieve allemaal,

Als 1e:
Van harte dat jullie samen met mij januari-moeders zijn. Tenminste.. als alles goed mag gaan en daar gaan we vanuit!

Ik heb tot 10 á 11 weken toe nérgens last van gehad.
Fietste er zo doorheen, tot afgelopen week ongeveer. Mn buik begint nu in een snelvaart te groeien met als gevolg dat m'n maag omhoog gedrukt wordt. En dát weer als gevolg dat ik weeïg, soms misselijk ben. Overgeven hoeft (gelukkig) niet, maar het gevoel blijft. Al wordt het in de loop van de dag het ergst.

Iemand hier tips voor?
Ik heb een zittend beroep, dus negen maanden (of in dit geval zes maanden) in de ziektewet kan uiteraard ook niet.

hoihoi,
helaas hier niet het geluk van (bijna) niets merken haha zowel nu als bij mijn eerste vanaf week 6 heeeeeeeeeel moe en steeds iets meer misselijk (tot nu toe hou ik het wel binnen,voelt als wagenziek) maar bij mijn dochter heb ik vanaf (volgens mij) week 8 tot week 15 ongeveer boven de pot gehangen. het enige wat bij mij helpt is door de dag heen kleine beetjes blijven eten. juist als mijn maag leeg is ga ik me ziek voelen. zodra ik iets gegeten heb (ook al heb je daar niet altijd zin in) voel ik me iets beter. en dan wel neutrale dingen eten (niets pittigs of vet). en sterke geuren kan ik me ook heel beroerd door voelen.
probeer je lichaam daar waar mogelijk is iets meer rust te geven.

het laatste deel van mijn vorige zwangerschap was ik vooral savonds vaak ziek, doordat mijn dochter heel hoog lag (had maar een kleine puntbuik) had ik heel veel last van zuur. na 7uur kon ik niet meer eten, want dan kwam het eruit zodra ik ging liggen. ik had toen mijn hoofdeinde iets omhoog staan dat hielp en mijn grootste vriend was mijn potje vloeibare reny. (vloeibare reny hielp bij mijn beter en vooral sneller dan dat tabletten).

en verder tja ik heb toen maar besloten dat het erbij hoorde hihi daardoor kon ik er ook beter mee omgaan.
wens je heel veel succes

Wat bij mij enigszins werkt is ierder uur/ anderhalf uur een liga eten. Zo'n babyliga (tweede stap). Verder helaas geen tips, die kan ik zelf ook wel gebruiken haha.

Terug
Bovenaan