Vreemd.. wie helpt mij?

A

Anoniem

Guest
Ik ben 27 mei ongesteld geworden, zoals ik ook had verwacht. Niets bijzonders. Daarna bleef ik wat bloed verliezen en kreeg ik last van een schimmelinfectie. Daar heb ik een zalfje voor gehad bij de dokter. Nu 2 weken na het begin van mijn menstruatie verlies ik nog steeds af en toe een klein beetje bloed. Omdat ik me toch wat raar voelde heb ik een zwangerschapstest gehaald, en toe mijn grote verbazing zijn ze beide positief.

Die van Clearblue zegt 1-2 weken zwanger (bevrucht), wat weer heel raar is, omdat ik toen net ongesteld werd en dus zeker niet zwanger ben geworden.

Waarschijnlijk een miskraam?

Hmm.... lastig. Ik zou dan over een 1,5 week nog een keer clear blue doen en kijken wat ie dan zegt.

Hmm.... lastig. Ik zou dan over een 1,5 week nog een keer clear blue doen en kijken wat ie dan zegt

wanneer je test op de dag van je menstruatie en hij is positief dan ben je ongeveer 4 - 5 wkn zwanger gerekend vanaf de 1ste dag van je menstruatie.
Dusde uitslag termijn) van de clearblue klopt niet.
Raar ik zou ook nog ff afkijken en idd over 1.5 wk nog een keer testen.
Zet het bloeden door en krijg je krampen dan zou dat kunnen duiden op een miskraam, en zou ik de ha even bellen.
Dat kun je natuurlijk nu ook doen misschien weet die wel hoe en wat.
Sucses

gr louise

Even een aanvulling op louise,

Bij 1 -2 weken op de cb wordt bedoeld vanaf de bevruchtig. Dit houdt dus in dat je 3 tot 4 weken zwanger zou zijn. Ik denk dat je inderdaad het beste over een week nog eens kunt testen om te kijken wat hij dan aangeeft.

groetjes M

1-2 weken vanaf de bevruchting inderdaad.. maar dat is ook vreemd omdat ik 2 weken geleden ongesteld ben geworden.
Nu is het wel zo dat ik voor de test veel water heb gedronken omdat ik niet moest plassen (en heel nieuwsgierig was na de eerst test natuurlijk..) wellicht heeft dat ook de uitkomst vertekent.

Ik test morgen nog een keer als ik echt moet plassen, en volgende week nog eens.. en ondertussen even langs de HA.

Bedankt voor de reacties in ieder geval.. ik ben zo overdonderd!

Ik weet van iemand wie tijdens haar menstruatie zwanger is geworden. Hier kwam ze achter doordat de echo aangaf dat ze verder heen was dan gedacht. Terug gerekend is ze bevrucht terwijl ze menstrueerde. Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan dus wel zwanger worden terwijl je menstrueert. Maar zoals je zelf al schrijft het kan ook een vroege miskraam zijn geweest die tegelijk begon met je verwachte menstruatie datum. Spannend nog even afwachten, ik hoop voor je op positief nieuws!

Meid,

Ik denk dat je een innestelingsbloeding hebt. Waarschijnlijk een late eisprong! Dus rond een paar dagen voor je nod. dan klopt het precies. Mijn schoonzus had precies hetzelfde. Die werd ongesteld en bleef maar wat bloeden... wel 3 weken. ze dacht dat het helemaal niet goed met haar was, dus zij naar de dokter. die zei: wacht even een week af en als het dan niet over is... kom maar terug.
Het ging over dus zij niet terug. Maar de volgende menstruatie bleef uit en ze deed een test... vet positief. Nou, zij dacht toen 4 weken te zijn natuurlijk. Toen zij met 8 weken voor een echo kwam, bleek ze al 12 weken te zijn....

Het kan dus heel goed dat je gewoon een innestelingsbloeding hebt. als je een miskraam zou hebben zou je hcg snel minder moeten worden. Dus als je volgende test (over een week of zo) niks meer aangeeft dan is het inderdaad fout gegaan.

Ik hoop het eerste voor je...

Terug
Bovenaan