vreemd

hallo,Ik lees al een tijdje mee en heb af en toe ook een reactie of bericht geplaatst.
Ik ben nu 3 jaar bezig met zwanger worden deze week ,donderdag of vrijdag heb ik mijn nod en dan moet ik de gyn bellen voor de eerste iui behandeling.
Maar nu het volgende;normaal heb ik een week voor mijn nod al waanzinnig pijnlijke borsten..........nu niet....helemaal niks, ze voelen gewooon als normaal.
Vanmorgen och een test gedaan omdat ik het zo vreemd vind vind maar die was negatief.
Heeft iemand hier ervaring me?
Ik hoor het graag.

Hoi, ik kan je niet helpen helaas, maar heb op het ogenblik wel precies hetzelfde. Zondag heb ik mijn nod en ik voel altijd van alles in de week ervoor, maar nu dus niet. Mijn borsten zijn wel groter maar niet echt pijnlijk. Ik heb nog niet getest. Wat houdt je lijf je toch steeds in spanning hè?
Liefs, el

Hoi, In eerste instantie dacht ik ook altijd als je zere borsten had je dan ook zwanger zou kunnen zijn . Maar het was bij mij ook omgekeerd. Helemaal niets van die symptomen. Als ik ongesteld moest worden had ik ook altijd gespannen borsten en pijn in mijn buik en dat soort narigheden. En toch als je dat niet meer voelt denk je ook niet dat je zwanger kunt zijn best wel gek. Maar toch meid ik hoop het voor je. Succes Marianne.

Terug
Bovenaan