vreemd???!!!

A

Anoniem

Guest
hallo
bij mij is t allemaal een beetje vreemd. ik ben eind december gestopt met de pil.in de laatste week dat ik de pil slikte heb ik antibiotica gebruikt. en het gekke is , ik ben na de laatste pil niet ongi geworden.ik had 4 januari ongi moeten worden. iets waar je bij mij de klok gelijk op kon zetten. en vandaag de dag ben ik t nog steeds niet. nu heb ik wel gehoord dat door gebruik van antibiotica de pil minder betrouwbaar is maar in de laatste week van de pil ben je toch niet vruchtbaar?! of in ieder geval een stuk minder. snap er helemaal niets van.de zwangerschapstest was negatief. die heb ik gedaan op 8 januari. weet iemand of door de antibiotica je menstruatie weg kan blijven??????
helpieeee. als ik ongi ben geweest kan ik eindelijk uitrekenen wanneer ik ongeveer een eisprong heb. nu weet ik helemaal niets

hallo,

Als je net bent gestopt met de pil kan het even duren vooraleer je menstruatie terug op gang komt en kan je de eerste maanden ook onregelmatig blijven... Dus het is waarschijnlijk een teleurstelling voor je maar ik denk dat je gewoon zal moeten wachten op je eerste ongi...
Alvast veel succes met het verdere verloop!!
liefs,
Kaat

hallo kaat.
ik snap heel goed dat je menstruatie eerst onregelmatig kan blijven maar als je normaal een pilstrip op hebt moet je toch ongesteld worden? en dat is mn probleem . dat ben ik dus niet geworden. ik heb al twee kinderen en daarbij duurde het ook twee maanden voordat t allemaal weer op orde was,maar werd ik wel gewoon na mn laatste pil ongesteld en nu dus niet.
vandaar dus mn vraag

hoi ano
ik zou toch nog maar eens een test doen je hoort nog wel eens dat de test niets aangeeft en je toch zwanger blijkt te zijn succes

Terug
Bovenaan