Vreemd

A

Anoniem

Guest
Nou, ik heb net weer eens iets belachelijks.
Het weekend zou ik mijn eisprong moeten hebben. Mar nu voelde ik net al iets lopen, ging ik naar het toilet en ben ik wat oud bloed verloren. Huuuuu ik snap er geen reed meer van. Wat doet mijn lijf allemaal???

He Pepe, wat wonderlijk met die maansteen van jou.
Ik ga er volgende maand ook 1 halen. Ik duim voor je hoor. Eerlijk gezegd heb ik deze maand een goed gevoel over jou. Weet ook niet waarom, ik heb dat soms wel eens … …
Kijken of mijn gevoel gelijk heeft.

Nou dat was het. Liefs Yvette

Hoi hoi.Michien is het wel innestelingsbloeding.

ik ga voor je duimen!!!!!!]

liefs manuela

Kan ook een beetje bloed door je eisprong komen hé, heb ik nog nooit gehad maar heb het weleens ergens gelezen dat je rond die tijd ook wat bloed kan verliezen.......ik zou als het ff kan toch maar ff flink gaan knutselen vanaf nu tot na het weekend :)

Succes,

Liefs Kaa

ik hoop dat je gelijk krijg met jou gevoel dat het deze maand ok is,,,bedankt hoor we wachten maar weer af.....me mannetje en ik hebben morgen dierenambulance waar we samen al weer 2jaar op rijden,dus kunnen we onze gedachten even op iets anders zetten,we hebben 24 uurs dienst dus moeten altijd paraat staan.nou yvette ik hoop dat het een goed klus weekend mag worden bij jullie en dat het zijn vruchten mag afwerpen,,ik ga duimen hoor. liefs pepe.

Terug
Bovenaan