vreemd

A

Anoniem

Guest
goeieavond damens vraagje voelde me vandaag al zo raar net heb ik met me vidn .....en toen ik even stopte zat zijn....onder de wit spul het was best veel heb daty bijna noiit is dit erg

bedankt danielle

jaja? sorry maar ik begrijp eigenlijk helemaal niet waar je het over heb

of ligt het nou aan mij?

Nee Jolanda, ik kan er ook geen touw aan vast knopen!Misschien wat duidelijker en dan gaat er misschien een!branden!
zuus

Ik denk dat ze sex heeft gehad en dat zijn ? onder het witte spul zat. Da's gewoon jouw afscheiding denk ik en daar zou ik me geen zorgen om maken hoor.
Klopt het een beetje wat ik denk?

Muisje

Muisje, dat is ook wat ik eruit haal.
:)

En volgens mij is dat ook gewoon afscheiding.

meiden heel erg bedankt ik heb deze week me eiresprong vandaar had er nooit last van dag misschien leg het daar aan danielle
dankje kus

Hee Daan,

Ben je zeker recentelijk met de pil gestopt? Toen ik twee jaar geleden met de pil stopte kreeg ik ook ineens veeeeeel meer last van afscheiding en dan idd ook heel wit (en dik, leek op sperma). Sorry voor de details.... Maar omdat wij het toen met condooms deden en het er echt zo bovenop lag, wist ik ook dat het dus van mij moest zijn.

Gewoon een "bijwerking" van het stoppen met de pil zeg maar. Nix aan het handje, maar wel een beetje goor...

Greetz, Tammy

Terug
Bovenaan