Vreemd!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik had donderdag 28 juni ongesteld moeten worden(liever niet dus) maar tot nu toe nog niets en ook niet het gevoel dat ik het moet gaan worden. Ik heb wel grotere borsten en grotere tepels en een opgezette buik en ik moet veel vaker plassen. We zitten in de eerste ronde voor onze derde spruit. We hebben 2 meiden van net 4 en en ander half jaar oud.
Het blijft wel spannend hoor op deze manier. Ik had donderdag een test gedaan maar er was niets te zien, ik ga morgen of dinsdag nog maar een keer testen als de rode duivels nog niet zijn gekomen.
Suc6 allemaal.

Groeten Kim

heej!
ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje. ik had vrijdag ongi moeten worden, nu nog niks te zien al heb ik wel af en toe het gevoel dat het eraan komt.. had donderdag al getest en was dus negatief! ik wacht dit weekend af en dan zien we het wel..

veel succes en hoop voor je dat t raak is!

groetjes laura

Klinkt verdacht veel op zwanger-zijn... Waarom test je niet even, je zou het allang moeten kunnen testen (vanaf 4 dagen voor NOD hoor je meiden die al konden zien dat ze zwanger waren). Even een ritje naar de weekend-apotheek ;)

Succes!
Nicky

Hoi meiden,

Ten eerste Laura heel veel succes en hopen op toch een positieve test.
Nicky, ik had afgelopen donderdag een negatieve test en als het goed is komen morgen of over morgen de nieuwe testen binnen die ik via internet heb besteld.
Dit is nog maar ronde 1 maar ik ben er steeds meer mee bezig.
Succes allemaal.

Groeten Kim

Hoi dames,

De rode duivels zijn nog steeds nergens te bekennen.
Ik woon in een klein dorp en als ik in de winkel een test ga halen gaat het al over het dorp dat ik zwanger ben voordat ik thuis de test heb gedaan, denk ik.
Ýk heb vrijdagavond via Sensitest testen besteld, die komen morgen binnen als het goed is.
Duimen jullie voor me morgen.

Groetjes en succes allemaal.

Hallo,

Nou ik weet ook heel goed hoe frustrerend het kan zijn. Ik heb een zoon van drie jaar. Afgelopen zaterdag. Ik ben sinds een half jaar gestopt met de pil. Toen ik bij de 1e zwangerschap stopte met de pil was ik voortdurend onregelmatig ongesteld. Heel frustrerend omdat je gewoon niet weet wat je moet voelen. Het duurde jammer genoeg 10 maanden. Nu zijn we een half jaar bezig en in het begin was ik regelmatig ongesteld. Ik was zo opgelucht!!! Maar helaas afgelopen maand was het mis. Ik zou maandags ongesteld moeten worden. Dinsdag toch maar een test gedaan maar negatief. Vrijdag had ik zoiets van: als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben dan doe ik weer een test. Maar helaas vrijdagavond ongesteld. Ik weet dat er best wel veel middelen zijn om je eiersprong te kunnen controleren maar bij al deze testen zeggen ze erbij dat je wel een betrouwbare cyclus moet hebben. Nou daar zit ik dan.

Hoi mamimi en alle andere,

Gisteravond zijn dus toch die kl. rode duivels gekomen na 32 dagen.
Jullie zullen wel denken wat zeurt ze nou, we zaten in ronde 1 voor de derde.
Maar bij de vorige 2 zwangerschappen was ik wel heel regelmatig ongesteld.
Ik vind dat nu we voor de derde bezig zijn dat ik er ook veel meer mee bezig ben dan toen. Bij de tweede was het ook al meer dan bij de eerste, maar het is nu nog veel erger.
Ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd zetten.

Succe allemaal, groeten Kim

Terug
Bovenaan