Vreemd!!!

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Ik  maak nu iets mee wat ik nog niet eerder heb meegemaakt!

Ik was afgelopen zaterdag ( 8  september)  dus ongi geworden (helaas) en was er dinsdag weer vanaf.
Nu sta ik vanochtend op en verlies ik wat bruinbloed, ik schrok me kapot.Ik dacht hoe kan dit nu weer!

Heb al vanaf Januari een gewoon goede cycles, rond de 28 dagen, kan ook dag later, ben pas bij de dokter geweest en die zegt dat ik een prima cycles heb.Ik ben vorig jaar gestopt met de prikpil en ze zei dat die nu zeker uit mijn lichaam was omdat ik gewoon regelmatig ongi ben.

Maar wat kan dit bruine bloedverlies nu betekenen???Ik word al helemaal gek van mezelf omdat ik zo graag zwanger wil worden, en nu krijg ik dit er ook nog bij.

Ik had me al helemaal ingesteld om volgende week de klusweek weer in te gaan!!

Vreemd, vreemd, vreemd!!

Groetjes van patricia

Hoi Trieske_29,

ik weet wat je bedoelt ik heb dit ook gehad. Afgelopen 2 maanden. Moet wel zeggen dat dit dan na geslachtgemeenschap kwam. Ik weet ook niet wat het is. Heb hier voor heen nooit last van gehad. Is pas sinds ik ben gecurreteerd afgelopen juni. Misschien iets met het sluiten van de baarmoedermond te maken. ?????? Zou idd fijn zijn las iemand wist wat dit kon zijn.
Ben jij toevallig ook gecurreteerd?
Nou we wachten af.

Groetjes Yvonne

quote: yvonne1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 10:14:00'));

Hoi Trieske_29,

ik weet wat je bedoelt ik heb dit ook gehad. Afgelopen 2 maanden. Moet wel zeggen dat dit dan na geslachtgemeenschap kwam. Ik weet ook niet wat het is. Heb hier voor heen nooit last van gehad. Is pas sinds ik ben gecurreteerd afgelopen juni. Misschien iets met het sluiten van de baarmoedermond te maken. ?????? Zou idd fijn zijn las iemand wist wat dit kon zijn.
Ben jij toevallig ook gecurreteerd?
Nou we wachten af.

Groetjes Yvonne

Hoi Yvonne,

Nee ben nog nooit gecurreteerd!!
Ik had ook nog geen gemeenschap gehad dus dat kan het ook niet zijn.

Nu sprak ik mijn moeder vanochtend, ze zei het kan ook oud bloed zijn.En dat je zwanger bent, toen zei ik dat kan toch niet ben afgelopen weekend ongi geweest. Ze zei ook van ik zou het maar gewoon afwachten.
Dus doen we dan ook maar!

Maar als iemand misschien weet wat het wel is, laat het me dan weten?A.U.B??

Groetjes van Patricia

hoi patricia,

ik heb het ook al een paar x gehad.
de ene dag wel bloed en de andere dag weer niet,schijnt er toch bij te horen,maar het kan dus morgen of ook weer over zijn hoor.
hoe lang ben je al bezig??
ik zit in ronde 9 voor eerste kindje

xxx mier

Ik herken het helemaal. Heb hier zowat  iedere maand 'last' van.

Ben benieuwd naar andere reacties.

x-vlinder

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 15:10:37'));

hoi patricia,

ik heb het ook al een paar x gehad.
de ene dag wel bloed en de andere dag weer niet,schijnt er toch bij te horen,maar het kan dus morgen of ook weer over zijn hoor.
hoe lang ben je al bezig??
ik zit in ronde 9 voor eerste kindje

xxx mier

HOI HOI!

Het is al weer over gelukkig!!!Het is maar heel even geweest die bloeding.
Ga nu ronde 8 in en hopen dat het deze maand wel lukt.

Verder voel ik mezelf niet zo heel lekker vandaag, dus ga maar op tijd naar bed, morgen weer een drukke dag.

Groetjes van Patricia
NOD 6 oktober.(uitgaan van 28 dagen)

hey patricia,

dan lopen we ongeveer gelijk met onze nod ( 3okt. 25 dagen 5okt. 27 dagen)
we gaan weer helemaal voor deze ronde,dus weer flink aan de wiebel
succes,we houden elkaar op de hoogte

xxx

Terug
Bovenaan